En klammer en.
Fra : TGD

Dato : 02-06-04 12:28

Det er godt nok en klammerting fra dette år, men den dukkede lige op i
hukkommelsen da jeg stod på parkeringspladsen for gerningen

Skulle i Kvickly (Englandsvej 2300S) en vinter, som sædvanligt skal man køre
rundt for at finde en P plads, finder endelige en og får dytten ind, lige
ved siden af parkere en STOR Peugot eller BMW, på forsædet sidder en stor
Schæfer og kigger på mig mens jeg dirrigere kæresten med at sætte P skiven
(hun har stadig ikke lært det efter 4 år).

Manden hopper ud og hunden bliver siddende og kigger glubsk på mig, så jeg
forbereder mig på et chok af dimensioner når jeg stiger ud og den forsvarer
sit territorium. Da jeg hopper ud er hunden hoppet om på bagsædet og ser
meget lille ud, det undrer jeg mig over til jeg ser forsædet - hunden har
haft tyndskid og JEG MENER tyndskid hundan havde overskidt hele
passagersædet, det flød simpelthen med lort (Bolognes konsistens), jeg
knækker sammen af grin over synet og tænker på den stakkels mand når han
kommer ud og ser hvad bilalrmen har lavet.

Eftersom det er en meget god historie som ingen vil tro på, kalder jeg på
kæresten der er ved at brække sig over synet, da vi kommer ind i Kvickly
møder vi kærestens forældre, svigermor bliver slæbt med ud, hun bryder
sammen af grin da hun ser forsædet. men bider det hurtigt i sig og minder
mig om det er syndt for ejermanden...

Så husk nu at giv din bilalarm tørkost og ikke tynd føde hvis du skal ud og
handle

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-06-04 12:39

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> wrote in message
> Så husk nu at giv din bilalarm tørkost og ikke tynd føde hvis du skal ud
og
> handle

Vores hund får nu kun tørkost men kan også få tynd mave

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : Morten Lund

Dato : 02-06-04 15:08

Christian B. Andresen wrote:

> Vores hund får nu kun tørkost men kan også få tynd mave

Eller som en af mine (store) kollegaer engang sagde:
Selvom man er tyk, kan man godt have tynd mave.

--
Morten Lund

Fra : Brian S Jensen

Dato : 02-06-04 12:42

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

> Så husk nu at giv din bilalarm tørkost og ikke tynd føde hvis du skal ud
og
> handle

Men det virker - der er garanteret ingen som stjæler bilen

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Roberto Saldo

Dato : 02-06-04 12:44

Brian S Jensen wrote:
> "TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse

> og

> Men det virker - der er garanteret ingen som stjæler bilen

Heh heh!

Duer kun hvis man er født uden næse.

--
Roberto Saldo