En guide til "Brian og Connie" :-)
Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-06-04 10:50

http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=251016
"Alle trafikanter kender Brian og hans veninde, den blonde Connie, der
kommer blæsende i en poleret Golf GTI med rustbobler, enorme alufælge og
eftermonterede tågelygter. Og hvis vi sidder med ryggen til på
fortovscafeen, så skal han nok få os til at dreje hovedet, når vi hører
bassen i hans buldrende stereoanlæg."

Ekstrabladet har allieret sig med den tekniske chef hos T.Hansen, og han
giver her sit bud på en "Brian" bil

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-06-04 11:04

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> wrote in message
> [...]
> bassen i hans buldrende stereoanlæg."
>
> Ekstrabladet har allieret sig med den tekniske chef hos T.Hansen, og han

Får mig til at tænke på den nyeste T.Hansen reklame, føj for satan hvor er
den ringe.

--
mvh/rg. Christian
If it isn't broken, don't "fix" it --

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 02-06-04 11:25

> Får mig til at tænke på den nyeste T.Hansen reklame, føj for satan hvor er
> den ringe.

Ja, man undres over at den slags reklame ikke giver bagslag for Thansen så
det basker. De direkte _pisser_ på deres kundegruppe.

Og ekstrabladets feberfantasier om 17" fælge til 25.000dkr....måske de
skulle købe hjul nogle andre steder!

Henrik

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 02-06-04 11:47

"Henrik Mortensen" <dsl65684@FJERNvip.cybercity.dk> wrote in message

> Ja, man undres over at den slags reklame ikke giver bagslag for Thansen så
> det basker. De direkte _pisser_ på deres kundegruppe.

Tror det er vel enten fordi kunderne ikke fatter det eller også ved de det
godt.
Den med synshallen var sjov, men den med motorcykelbetjenten er direkte
pinlig for reklamebureauet.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-06-04 20:36

Henrik Mortensen wrote:

> Ja, man undres over at den slags reklame ikke giver bagslag for
> Thansen så det basker. De direkte _pisser_ på deres kundegruppe.

Mon ikke at "Brian og Connie" synes at de reklamer er sjove ?

> Og ekstrabladets feberfantasier om 17" fælge til 25.000dkr....måske de
> skulle købe hjul nogle andre steder!

Årh, man kan da sagtens finde nogle 17" der er væsentligt dyrere, men også
nemt finde nogen der er meget billigere

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-06-04 20:44

On Wed, 02 Jun 2004 12:25:28 +0200, Henrik Mortensen wrote:

> Ja, man undres over at den slags reklame ikke giver bagslag for Thansen
> så det basker. De direkte _pisser_ på deres kundegruppe.

Pisser hvordan?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-06-04 20:54

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.invalid> skrev :

>Pisser hvordan?

latterliggøre ....

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 02-06-04 20:34

Christian B. Andresen wrote:

> Får mig til at tænke på den nyeste T.Hansen reklame, føj for satan
> hvor er den ringe.

Også her, jeg synes at de "skraber bunden" nu, den første (den med
synshallen) var da meget sjov, meeen de nyere.....

Men nu skal vi jo lige passe på, T.Hansen er jo sponsor for TV2's Formel 1
sendinger

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-06-04 13:42

> Også her, jeg synes at de "skraber bunden" nu, den første (den med
> synshallen) var da meget sjov, meeen de nyere.....

Mens den nye Toyota er meget sjov.

Fra : Olesen

Dato : 02-06-04 17:43

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eftermonterede tågelygter. Og hvis vi sidder med ryggen til på
> fortovscafeen, så skal han nok få os til at dreje hovedet, når vi hører

Jamen hør nu...det er typisk unge knægte som kører i slige vogntyper.
Men er det bedre, når Hr Nielsen monterer blanke skærmkante-overliggere
på sin vamle mercedes med campingemblemer og FDM skilt på kølergrillen ?
Eller endnu værre, når Hr. Pedersen gør det samme stunt på sin
mørkeblåmetallic Scorpio, som måske har flere blærer end ovenstående GTI ???
-eller ham i Saxo'en, som mener han er en fandens karl, fordi han
har 'lexusbaglyter' på ? Eller ham i BMW'en, som har stylet
skøjten diskret med 22" fælge ?

Lad nu ungersvendene rase ud i deres slæder -alting har sin tid.
Iøvrigt afholdes DbDragracing på Vandel kommende week-end,
for dem som vil se hvad et anlæg af ordentlig kaliper kan præstere...