Hvad hedder en Opel Astra fra 94?
Fra : Tony

Dato : 01-06-04 20:29

Forsøger at hjælpe en kollega til at komme ind til (og omkring)
speedometeret. (Bemalingen bobler op om speedometernålen).
Hvad hedder den model?

Tak

Tony

Fra : Thomas Korsgaard

Dato : 01-06-04 20:47

> Hvad hedder den model?

Opel Astra F

--
Med Venlig Hilsen
Thomas Korsgaard

Fra : Tackleberry

Dato : 02-06-04 12:17

"Thomas Korsgaard" <thomas@icewareNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> Opel Astra F

Det der "F", det står for FUCK!

Fra : Roberto Saldo

Dato : 02-06-04 12:22

Tackleberry wrote:
> "Thomas Korsgaard" <thomas@icewareNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

> Det der "F", det står for FUCK!

Modent.

--
Roberto Saldo

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 02-06-04 14:03

On Wed, 2 Jun 2004 13:17:07 +0200, "Tackleberry" <COP@academy.com>
wrote:

>"Thomas Korsgaard" <thomas@icewareNOSPAM.dk> skrev i en meddelelse

>Det der "F", det står for FUCK!

Nej - det står for Fantastisk

/Jakob

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 01-06-04 21:35

"Tony" <mynsterman@h0tmail.com> skrev i en meddelelse news:40bcda81$0$177$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Forsøger at hjælpe en kollega til at komme ind til (og omkring)
> speedometeret. (Bemalingen bobler op om speedometernålen).
> Hvad hedder den model?

Hvis du har brug for hjælp med fremgangsmåden kan jeg nok smide
en beskrivelse...

/Jakob

Fra : Tony G

Dato : 03-06-04 20:03

Hej Jakob

> Hvis du har brug for hjælp med fremgangsmåden kan jeg nok smide
> en beskrivelse...

Det må du meget gerne. Skal rattet af?

Tony

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 08-06-04 11:06

Tony G wrote:
> Hej Jakob

> Det må du meget gerne. Skal rattet af?

Nej. Plasticbeklædningen omkring ratstammen skal af - der sidder to
skruer op nedefra og to skruer gemt bag rattet, men de kan nås ved at
dreje rattet 90 grader op/ned.

Bagved plasic'en sidder der 2 skruer i højde med underkanten af rattet - en
i hver side. De holder rammen rundt om speedometeret sammen med to
skruer der sidder op i rammen lige over speedometeret. Når rammen er væk
er der endnu 3 skruer (2 i bunden og en i toppen af speedometerhuset).
Når de er væk sidder hele huset løst - og bliver kun holdt fast af et eller to
multistik på bagsiden af huset og speedometerkablet. De skal begge/alle
klipses af, men der er ikke meget plads til hænderne, så det kan være lidt
besværligt at komme ind bagved. Jeg vil dog alligevel tro at det er det
nemmeste at pille hele huset ud, så er det meget nemmere at få glasset
hægtet af og komme ind til skiverne.

Noget helt andet er så at det ikke er verdens nemmeste sag af få skiverne af
og skifte dem, hvis det er det der er planen - så skal nålen jo af og de sidder
temmelig godt fast!

/Jakob

Fra : Arne Hansen

Dato : 01-06-04 21:38

"Tony" <mynsterman@h0tmail.com> skrev i en meddelelse
> Forsøger at hjælpe en kollega til at komme ind til (og omkring)
> speedometeret. (Bemalingen bobler op om speedometernålen).
> Hvad hedder den model?

Kan det være Opel Boble...?