Fjernbetjent lås - hvor får jeg en nøgle?
Fra : News

Dato : 01-06-04 14:32

Hej

Jeg har lige købt en Mitsubishi Carisma fra 98 med to nøgler.
Jeg har fået at vide der er fjernbetjent centrallås i, men hvor får jeg
lavet sådan en nøgle der passer til så jeg kan låse den op med
fjernbetjening?

Den er købt brugt, derfor var der kun to alm. nøgler med.

Peter

Fra : @rsten

Dato : 01-06-04 14:41

Heldigvis faldt News <no@reply.com> over tastaturet og
skrev følgende i 40bc853b$0$459$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> [...]
> fjernbetjening?
>
> Den er købt brugt, derfor var der kun to alm. nøgler med.

Hvis du ikke har fjernbetjeningen, betyder det vej at der er en anden der
har den, (tidligere ejer?) det er da ikke en rar tanke. Jeg ville få kodet
den om hvis det var muligt eller koblet fra. Hvad siger forhandleren
(sælger)

--
/carsten

Fra : Coach [4130]

Dato : 01-06-04 17:51

"News" <no@reply.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fjernbetjening?
>
> Den er købt brugt, derfor var der kun to alm. nøgler med.

Der er sansynligvis tale om en "manglende" håndsender.
En håndsender som du opbevarer sammen med nøglen i en nøglering.

Hvis ikke sælger har leveret den med, så kontakt vedkommende og spørg efter
den..
Ellers ville jeg få den slået fra, indtil du har en ny håndsender og den så
er kodet om.

mvh
Bri@n