"Kreditkortets mærke" - hvad betyder det??
Fra : NIL

Dato : 01-06-04 13:25

Hej gruppe....

Jeg har været inde på daekonlines side for at bestille 4 nye dæk. Da jeg
havde tænkt mig at betale med VISA-kort, skal
jeg udfylde to rubrikker med: "Kreditkortets mærke". Hvad er det?
Kontonummer og udløbsdato kan jeg udfylde...men kreditkortets _mærke_?!

Er der nogen af jer, som ligeledes har været i tvivl om dette?

Med venlig hilsen
NIL

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-06-04 13:35

NIL wrote:

> [...]
> _mærke_?!
>
> Er der nogen af jer, som ligeledes har været i tvivl om dette?

Ja. Jeg skrev det navn, der står på kortet...
(Og dækkene er kommet)

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 01-06-04 18:48

On Tue, 1 Jun 2004 14:35:08 +0200, "Morten Fruergaard" <mit fornavn @
mit efternavn . com> wrote:

>Ja. Jeg skrev det navn, der står på kortet...

Jég skrev bankens navn - f.eks. "Andelsbanken" :)

/Mogens

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-06-04 18:55

Mogens Knudsen wrote:
> Jég skrev bankens navn - f.eks. "Andelsbanken" :)

He he...

Så er de vist ligeglade...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 01-06-04 18:57

Morten Fruergaard wrote bl.a.:

>He he... - Så er de vist ligeglade...

Det var et eksempel

/Mogens

Fra : Jan Vennike

Dato : 01-06-04 19:16

"NIL" <nilau4@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kontonummer og udløbsdato kan jeg udfylde...men kreditkortets _mærke_?!
>
> Er der nogen af jer, som ligeledes har været i tvivl om dette?

Jeg mailede til dem og spurgte (var selv i tvivl) og de skrev "Skriv bare
Visa"

Dækkene kom 1 uge senere
--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : NIL

Dato : 01-06-04 20:43

"Jan Vennike" <jan@GARFIELDvennike.dk> skrev i en meddelelse

> "NIL" <nilau4@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mailede til dem og spurgte (var selv i tvivl) og de skrev "Skriv bare
> [...]

Hej...

Ja, jeg skrev simpelthen mit navn og det gik igennem...
Daekonline ER altså også lidt underlig i sin 'betalings-opbygning' - og med
en højst besynderlig 'forsvenskning'!

Det er ikke så sjældent, at jeg betaler for varer på Nettet, men Daekonline
er temmelig besværlig i så henseende...

Hilsen
NIL

Fra : Jan Vennike

Dato : 01-06-04 20:49

> [...]
med
> en højst besynderlig 'forsvenskning'!
>
> Det er ikke så sjældent, at jeg betaler for varer på Nettet, men

Men dækkene og prisen fejler ikke noget

Fra : NIL

Dato : 02-06-04 00:44

> "NIL" <nilau4@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Det har du ret i!
Jeg har bestilt nogle Continental Premium Contact 195/50 R15 82H (mit
Felgenrippe) til kr. 424,- pr. stk.
Forhåbentlig er de mere støjfrie end mine gamle BF Goodrich Profiler G??

Nogen hér der har erfaring med Continental P. C.?

Hilsen
NIL

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 02-06-04 05:02

On Wed, 2 Jun 2004 01:44:27 +0200, "NIL" <nilau4@yahoo.dk> wrote:

> [...]
>Forhåbentlig er de mere støjfrie end mine gamle BF Goodrich Profiler G??
>Nogen hér der har erfaring med Continental P. C.?

Jep - jeg kører nu gennem 5 uger på dém. 206/65x15. De er hverken
værre eller bedre end så mange andre, IMO.

/Mogens

Fra : Mikael L

Dato : 02-06-04 10:07

"NIL"

> Nogen hér der har erfaring med Continental P. C.?

Jeg har dem i 225/60 15 jeg synes det er et glimrende dæk. Jeg har dog ikke
rigtigt fået dem prøvet ordentligt i regnvejr endnu.

Mikael