Motornnummer på golf 1.6 GTD 1986
Fra : Morten Krogh S?rense~

Dato : 01-06-04 09:14

Hejsa

Jeg kan ikke finde motornummeret på min Golf GTD fra 86, jeg har
kigget overalt men synes ikke jeg kan få øje på det..

Hvis der er nogen der har lyst til at hjælpe mig kan I gå ind på:
http://www.stephannet.dk/motor/hvor.html

Skriv URL til dit billede i feltet "Image URL" - f.eks.:
http://www.userportal.iha.dk/~20034446/golf1.jpg og klik på
Aktiver knappen.

Så kan i derefter sende mig x y koordinater.. En cirka angivelse ville
være en start :)

Jeg har taget flg. billeder:
http://www.userportal.iha.dk/~20034446/golf1.jpg
http://www.userportal.iha.dk/~20034446/golf2.jpg
http://www.userportal.iha.dk/~20034446/golf3.jpg
http://www.userportal.iha.dk/~20034446/golf4.jpg
http://www.userportal.iha.dk/~20034446/golf5.jpg

På forhånd tak
Morten

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 01-06-04 11:12

Morten Krogh S?rensen wrote:
> Jeg kan ikke finde motornummeret på min Golf GTD fra 86, jeg har
> kigget overalt men synes ikke jeg kan få øje på det..

mvh
Henning

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 01-06-04 11:15

Henning Præstegaard wrote:
> [...]
Hmm. Virker åbenbart ikke. Men der er et scan fra instruktionsbogen
i dk.binaer.motor under Motor-nr golf2.

mvh
Henning

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 01-06-04 20:31

"Morten Krogh S?rensen" <lekrogh@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Jeg kan ikke finde motornummeret på min Golf GTD fra 86, jeg har
> kigget overalt men synes ikke jeg kan få øje på det..

Nu må du ikke slagte mig hvis jeg tager fejl;-/

Hvis der er typgodkendelsesnummer på din registreringsatest, hvilket ikke er
tilfældet hvsi det er en tyskimporteret Golf, kan du gå ind på www.daf.dk
ind under typegodkendelser.

Jeg mener at der er info om placering af stelnummer på typegodkendelsen.

God jagt..

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg