Kloge folk - dem i Vandel.
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 01-06-04 01:33

Der er ikke tvivl om, at det var "intelligenzian" der var på besøg i
Vandel i pinsen.

http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=281010/

Vorherrebevares.

Det er s'gu ikke så sært at man i sidste nummer af Lederne kan læse,
at omkring 25% af ungdommen er ude af stand til bare at sætte så mange
ord sammen, at de kan gennemføre en ansættelsessamtale.

Og med Vejle Sygehus i tankerne, må jeg konstatere at jeg også
indirekte har været med til at betale "showet".

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 01-06-04 02:32

KLIP

> Det er s'gu ikke så sært at man i sidste nummer af Lederne kan læse,
> at omkring 25% af ungdommen er ude af stand til bare at sætte så mange
> ord sammen, at de kan gennemføre en ansættelsessamtale.

Utroligt de har råd til det ..... med de billetpriser...

Ellers er jeg stort set enig.... det minder om gamle dage på
campingpladserne .... her var det blot MC- og knallertkørere, der stod for
"showet".

Ak ja, man har jo nok selv været und engang ...

Den største forskel ligger nok i mentaliteten eller manglen på samme.

Vi ødelagde ikke noget og stoppede naturligvis slagsmåle, når den "lille"
sagde: "Nu har jeg fået nok".

Ingen af delene gør man i dag. Der skal alt helst ødelægges ... både ejendom
og førlighed.

Sørgeligt, sørgeligt.

> Og med Vejle Sygehus i tankerne, må jeg konstatere at jeg også
> indirekte har været med til at betale "showet".

Så bliver det nok ikke nedlagt, når amterne skal nedlægges...

Hr. Bjørn

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 01-06-04 08:19

> Ak ja, man har jo nok selv været und engang ...

Mener du nu "ung" eller "ond" ? .....

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-04 08:49

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> wrote in message

> Mener du nu "ung" eller "ond" ? .....

Jeg vil nu tolke det som ung ingeniørstuderende, der vidste, hvordan en
knallert skulle behandles.
Ond: måske drikker han en god rødvin ved den forkerte temperatur
--
Møller

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 01-06-04 11:09

"Møller" <eam_at_privat_dot_dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg vil nu tolke det som ung ingeniørstuderende, der vidste, hvordan en
> knallert skulle behandles.

Man kunne jo godt skrue på her der...

> Ond: måske drikker han en god rødvin ved den forkerte temperatur

Dette kunne bestemt have været en mulighed også..)

Hr. Bjørn

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 01-06-04 11:08

KLIP

> Mener du nu "ung" eller "ond" ? .....

Det første man bliver blind på er ørerne...

Naturligvis 'ung'...

Hr. Bjørn

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-04 08:46

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote in message

> [...]
> sagde: "Nu har jeg fået nok".
>
> Ingen af delene gør man i dag. Der skal alt helst ødelægges ... både

Klip

Tænker du på min bil og helbred
--
Møller

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 01-06-04 11:09

KLIP

> Tænker du på min bil og helbred

Det var også ganske nærliggende.

Hr. Bjørn

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-04 18:57

> "Møller" <eam_at_privat_dot_dk> skrev i en meddelelse
>
> KLIP

> Det var også ganske nærliggende.

en slags test for at se om jeg nu har fået hul igennem:

På Bella udstillingen var der en bane, hvor især unge kunne prøve deres
evner,
Og så viste en ældre herre på 72 hvordan det skulle gøres:
Det var så men blot Ole "gulerod" tidligere grønthandler på Amager.
Han kørte i 70'erne i en af de første GTI'er der kom til landet og det med
stort held:
Mangedobbelt mester i norden i Rally, M+S, orientering og økonomiløb.
Når han mødte op i Golfen: habit og blød hat, var der ofte nogle kørere og
officials der ikke kendte ham når han "kom" til at holde i køen til
maskinkontrol: øh du der skal altså køres løb her i dag:
Nå, så holder jeg nok i den rigtige kø
--
Møller

Fra : Thomas H.

Dato : 01-06-04 05:53

> Der er ikke tvivl om, at det var "intelligenzian" der var på besøg i
> Vandel i pinsen.
>
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=281010/

En flok bonderøve er det !!
Det minder om, at det efterhånden er blevet yderst populært, at drikke øl og
sprut ude på striben, hvor jeg mener at den slags ikke skal blandes sammen -
men jeg er nok bare gammeldags

Jeg hæftede mig i øvrigt lige ved disse i artiklen:
"Der er tale om bilister, der har kørt for hurtigt eller har kørt
spritkørsel."
Yes yes, en flok fotovogne på pladsen, havde løst det hele, for det er jo
trods alt farten der dræber ..eller.

"Allerede i februar spurgte jeg Vejle Politi, om man ville etablere en mobil
stand på pladsen. Jeg fik at vide at, »det har vi sgu ikke ressourcer til«."

Nææ de står jo ude ved vores motorveje

--
Thomas H.

Fra : Ulrich

Dato : 01-06-04 10:10

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
mobil
> stand på pladsen. Jeg fik at vide at, »det har vi sgu ikke ressourcer

I mine øjne er det ikke det helt rigtige billede BT giver,
vi har en diskussion her:
http://www.hi-speed.dk/2phpBB/viewtopic.php?t=5524

Hygge Ulrich

Fra : Tackleberry

Dato : 01-06-04 18:28

> [...]
>
> Og med Vejle Sygehus i tankerne, må jeg konstatere at jeg også
> indirekte har været med til at betale "showet".

De er bare så dygtige, de gaderæsere...
Jeg håber, at de tilskadekommende lægger sag an mod de ansvarlige.
Så kan de lære det.

Tackleberry.

Fra : Claus Fabritius

Dato : 01-06-04 18:32

"Tackleberry" <COP@academy.com> skrev i en meddelelse

> De er bare så dygtige, de gaderæsere...

Nogle er mindre dygtige end andre :( Hader når mindretallet skal ødelægge
det for flertallet.

> Jeg håber, at de tilskadekommende lægger sag an mod de ansvarlige.
> Så kan de lære det.

Nu kan det godt tænkes at en del af de tilskadekommende selv er skyld i det,
og så har jeg ikke ondt af dem. Er det gået ud over uskyldige er det den
slags ting der bare ikke må ske.
--
Claus Fabritius

Fiat Tipo 16v fælge søges

Fra : Tackleberry

Dato : 01-06-04 18:49

"Claus Fabritius" <champ88@ofir.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
det,
> og så har jeg ikke ondt af dem. Er det gået ud over uskyldige er det den

Jeg går ud fra, at ingen af de tilskadekommende bad om at blive kørt ned.

Fra : Claus Fabritius

Dato : 01-06-04 19:01

> Jeg går ud fra, at ingen af de tilskadekommende bad om at blive kørt ned.

Det er ikke kun foplk der er blevet kørt ned der er tale om. På hispeed
nævnes der bl.a. en der faldt ned fra en 4x4 som hun stod på for at kunne se
noget. Det kan ikke betegnes som andet end et hændeligt uheld.
--
Claus Fabritius

Fiat Tipo 16v fælge søges

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 01-06-04 19:25

> Der er ikke tvivl om, at det var "intelligenzian" der var på besøg i
> Vandel i pinsen.
>
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=281010/
>
> Vorherrebevares.

Yep, Vmax har virkeligt styr på sagerne når de holder træf.
Harry kører noget bedre bil end Vmax afholder træf, skumgummiarme eller ej.

Jeg bed iøvrigt mærke i at pladsen var fyldt med døddrukne folk der
tydeligvist ikke var kommet for race, men for druk. Dårligt klientel at få
ind. Ret så ødelæggende for sporten, og igen må man konkludere at
Peugotklubbens arrangementer er mindst ligeså godt strikket sammen: Stort
set befriet for klaphatte, billigt, uden flere timers stripperpauser, og
uden selvmodsigende udelukkelser.

Vmax har stadigt ikke lært lektien, men kan måske få det ødelagt for andre?

Henrik

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 01-06-04 19:27

On Tue, 1 Jun 2004 20:25:23 +0200, "Henrik Mortensen"
<dsl65684@FJERNvip.cybercity.dk> wrote:

>Yep, Vmax har virkeligt styr på sagerne når de holder træf.

Nu var dét ligesom lagt i hænderne på Grindsted Motorsport, Henrik !

/Mogens

Fra : Claus Fabritius

Dato : 01-06-04 19:40

> Nu var dét ligesom lagt i hænderne på Grindsted Motorsport, Henrik !

Afviklingen af racet var. Resten af arrangementet var det Vmax der stod for.
--
Claus Fabritius

Fiat Tipo 16v fælge søges

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 01-06-04 21:54

> Nu var dét ligesom lagt i hænderne på Grindsted Motorsport, Henrik !

Ikke helt korrekt. Grindsted motorsport stod for selve racet. ikke
andet.(ellers er jeg ihvertfald grueligt fejlinformeret!)

Henrik

Fra : Don H.

Dato : 01-06-04 19:37

Henrik Mortensen wrote:
> Jeg bed iøvrigt mærke i at pladsen var fyldt med døddrukne folk

Hvordan konkluderer du at pladsen var "fyldt" med døddrukne folk ?

> Vmax har stadigt ikke lært lektien

Du taler som du har forstand, hvem stod for det omtalte træf ? Vmax... nej
vel

> men kan måske få det ødelagt for
> andre?

Det er folk som dig selv og deres udtalelser om ting de aner 0 om, der for
det ødelagt i fremtiden.

Sjovt som visse personer i denne gruppe er så pisse hellige og samtidigt så
kloge at de kunne undvære hovedet

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 01-06-04 21:38

"Don H." <tele1adslFJERN@DETTEtele2adsl.dk> skrev i en meddelelse news:W14vc.2134$%I4.992@news.get2net.dk...

> Hvordan konkluderer du at pladsen var "fyldt" med døddrukne folk ?

Øhh - ved at kigge rundt på dem der var til stede?

Jeg giver Henrik 100% ret - der var temmelig mange fulde mennesker -
både uden for og inde i bilerne!

/Jakob

Fra : Olesen

Dato : 01-06-04 21:44

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg giver Henrik 100% ret - der var temmelig mange fulde mennesker -
> både uden for og inde i bilerne!

Måske selv 150,- i entre lørdag, i teorien, også
havde været i overkanten...
Men måske de høje entrepriser gjorde
ølpriserne tilsvarende billige..

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 01-06-04 22:05

> Jeg giver Henrik 100% ret - der var temmelig mange fulde mennesker -
> både uden for og inde i bilerne!

tilgengæld ikke en eneste kører. Fra selve racet blev der løbende taget
stikprøver(altså blæseprøver) og enhver registrerbar promille medførte
øjeblikkelig udelukkelse.

Allan fik lov at blæse 7gange de to dage.

Har kendskab til en der blev udelukket på 0,04promille.

Jeg er 110% FOR at der skal afholdes noget race i DK, under fornuftige
forhold, men når nogle unge lømler går totalt besærk om natten så er det
ikke race længere. Det er bare unødigt spild af resourcer, og ikke så meget
andet.

Indtrykket er at en stor del af "fest"deltagerne egentligt ikke gik særligt
meget op i racet, men mere i diverse rusmidler af varierende styrke.

Der er ihvertfald noget galt når adskillige biler bliver totalt hærget i
løbet af natten.
Men lad os nu se om Vmax(yep, det er stadigt dem der har stået for festen)
tør afholde en ligeså fri fest næste år.

Mvh
Henrik

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 01-06-04 21:53

> Hvordan konkluderer du at pladsen var "fyldt" med døddrukne folk ?

ved at lukke øjnene op, og kigge lidt rundt omkring mig feks.

> Du taler som du har forstand, hvem stod for det omtalte træf ? Vmax... nej
> vel

jo, ligepræcist.
Vmax stod for det overordnede arrangement, herunder ro og orden. Grindsted
Motorsport stod for den sportslige afdeling.

> Sjovt som visse personer i denne gruppe er så pisse hellige og samtidigt

> kloge at de kunne undvære hovedet

Ja, sjovt som folk ævler i noget de ikke ved noget om, ikke?

Henrik

Fra : Don H.

Dato : 01-06-04 19:29

Folmer Rasmussen wrote:
> Det er s'gu ikke så sært at man i sidste nummer af Lederne kan læse,
> at omkring 25% af ungdommen er ude af stand til bare at sætte så mange
> ord sammen, at de kan gennemføre en ansættelsessamtale.

Og du mener at du med en udtalelse som denne, gør dig klogere end de 25%
unge !?

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-06-04 20:13

"Don H." <tele1adslFJERN@DETTEtele2adsl.dk> skrev :

>Og du mener at du med en udtalelse som denne, gør dig klogere end de 25%
>unge !?

Det var vist dagens quotefuck !

At Folmer refererer fra en artikel (her i "lederne") siger ikke et dyt
om hvor klog Folmer selv er - omend han nok er klar over at de
desværre står lidt skralt til med en del af dagens unge.

Lad være med at ty til personangreb, når du løber tør for gode
debat-argumenter, det klæ'r slet ikke nogen.

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Henrik Mortensen

Dato : 01-06-04 21:56

> Det var vist dagens quotefuck !

LOOL

> [...]
>
> Lad være med at ty til personangreb, når du løber tør for gode
> debat-argumenter, det klæ'r slet ikke nogen.

pas du hellere på Jan...ellers får du bare at vide du er hellig og kan
undvære hovedet

mvh
Henrik

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-06-04 22:32

"Henrik Mortensen" <dsl65684@FJERNvip.cybercity.dk> skrev :

>pas du hellere på Jan...ellers får du bare at vide du er hellig og kan
>undvære hovedet

Passe på ? Mig ? Du ved da bedre ;)

Jeg *er* da hellig, og *kan* undvære hovedet, men af praktiske årsager
foretrækker jeg at bevare det på plads ;)

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Bjørn Jørvad

Dato : 01-06-04 22:32

<jan@stevns.net> skrev i en meddelelse

KLIP

> men af praktiske årsager
> foretrækker jeg at bevare det på plads ;)

Hmmm ... blot en tanke .... er det i grunden kønnere
.....(dukker_sig_gevaldig.avi) ...))

Hr. Bjørn

Fra : jan@stevns.net

Dato : 01-06-04 22:48

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev :

>Hmmm ... blot en tanke .... er det i grunden kønnere
>....(dukker_sig_gevaldig.avi) ...))

noterer sig noget, det sted du ved ;)

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 02-06-04 16:29

jan@stevns.net wrote:

> noterer sig noget, det sted du ved ;)

Hvordan hulen bærer du dig egentlig ad med at notere der hvis du
mangler hovedet??

--
Hygge..
Thomas

Fra : Peter Weis

Dato : 02-06-04 12:15

"Bjørn Jørvad" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote:

> Hmmm ... blot en tanke .... er det i grunden kønnere
> ....(dukker_sig_gevaldig.avi) ...))

.... og du skal endda dukke dig temmeligt meget

mvh
Peter

Fra : Uffe Ravn

Dato : 01-06-04 22:37

<jan@stevns.net> skrev

> Jeg *er* da hellig, og *kan* undvære hovedet, men af praktiske årsager
> foretrækker jeg at bevare det på plads ;)

Ja hvor skulle man ellers anbringe hørechokoladebollen?

Mvh.