VW Vento centrallås
Fra : CNS

Dato : 31-05-04 15:25

Hejsa,

Har netop købt en VW Vento GL (12/92) med en masse el-udstyr i - der er dog
bøvl med centrallåsen - den låser/åbner ikke i passagersiden - når jeg
forsøger at lukke i førersiden, lukker alle døres låse i, undtagen
passager-forsædet - det er ligesom en lille motor bliver ved med at køre i
et stykke tid efter, omme af ved venstre side i bagagerummet (altså bag
venstre bagdør) - det brummer ihvertfald.. og passager-døren laver en
hissende lyd - som om der er noget utæt derovre (?) - nogen der ved om det
er til at lave, eller hvad...? og gerne hvordan... ;)

Christian

(Ved henvendelse pr. e-mail, erstat DASH med bindestreg.)

Fra : Rasmus

Dato : 31-05-04 15:58

"CNS" <cns@osterboDASHnet.dk> wrote in message
> [...]
> hissende lyd - som om der er noget utæt derovre (?) - nogen der ved om det
> er til at lave, eller hvad...? og gerne hvordan... ;)

VW har brugt centrallåse med vakum, det er sikkert sådan en du har.
Pil sidebeklædningen af i passagersiden og se om slangerne er utætte eller
knækkede...

mvh
Rasmus

Fra : Martin Sand.

Dato : 01-06-04 07:08

CNS wrote:
> [...]
> passager-døren laver en hissende lyd - som om der er noget utæt
> derovre (?) - nogen der ved om det er til at lave, eller hvad...? og

Købt hos en forhandler?
Så er der vel en form for garanti/reklamationsret?

--
MVH Martin

Ved henv. på mail, udskift "privacy.net" med "stofanet.dk"

Fra : CNS

Dato : 01-06-04 16:07

Yes - og den skal hen og fikses.. jeg kunne dog ligeså godt selv gøre det,
hvis det var alt for nemt ;)

Fra : Martin Sand.

Dato : 01-06-04 20:33

CNS wrote:
> Yes - og den skal hen og fikses.. jeg kunne dog ligeså godt selv gøre
> det, hvis det var alt for nemt ;)

Ja okay, men så kommer du måske til at knække noget når dørbeklædningen skal
afmonteres osv... lad hellere forhandleren/mekanikeren rode med alt det i
stedet for.

/Martin