vallensbæk torve vej !
Fra : Christian

Dato : 31-05-04 12:53

Hejsa
Har i andre haft "problemer" med andre trafikanter ved vejarbejdet over
motorvej e20/e47/e55 ved frakørsel 25 ?

Jeg har to gange oplevet at jeg er kommet fra albertslund og kørt imod
vallensbæk strand og fra motorvejen er der kommet en billist som skulle til
venstre af vallansbæk torvevej. Første gang så fyren til højre og da der var
fri bane der så kørte han ud !! Der kom jeg fra venstre og kunne ikke nå at
stoppe inden jeg ramte ham.

Anden gang så billisten heller ikke til venstre før at han var ca en meter
ude over hajtænderne man han nåede da at stoppe ! og der var jeg også parat
!

Er det bare mig som er uheldig eller er det vejarbejde skidt lavet ?

Christian

Fra : Nielsen

Dato : 31-05-04 16:18

"Christian" <christianpoulsen86@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
parat
> !
>
> Er det bare mig som er uheldig eller er det vejarbejde skidt lavet ?

Skidt og skidt, det er vel ikke anderledes end så mange andre T-kryds med
ubetinget vigepligt
At folk så er nogel butnakker og ikke orienterer sig før de kører ud er vel
ikke krydsets skyld

Og jo, jeg har oplevet det to gange selv

Nielsen

Fra : Christian

Dato : 31-05-04 18:31

"Nielsen" <jtn@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
vel
> ikke krydsets skyld
>
> Og jo, jeg har oplevet det to gange selv

Jeg tror i dette tilfælde at der er mange som ikke ved at der kommer nogle
fra venstre for der er normalt 2 vejbaner på hver side af broen.

Første gang var det en stor kasse vogn der kørte ud (kører selv i en hiace)
og han fik en lille bule foran, jeg fik en større bule i højre side af
fronten og trykkede noget metal ind i hjulkassen så når jeg kørte rundt om
hjørnet til venstre så gik det ind og rørte hjulet !

Den anden gang var det en person bil så der var nok sket mere hvis vi havde
ramt hinanden.