Bag-højttalere i 206sw.
Fra : Anne & Torben

Dato : 31-05-04 09:18

Hej.

Jeg skulle til at montere et sæt højttalere jeg havde købt den anden dag.
Selvfølgelig i den overbevisning at kablerne var trukket.
Der er tilsyneladende kun trukket ud til centrallås.
Problemet er at der sidder et multistik med plads til en stor mængde ekstra
stikben.
Nogen der ved om man om man evt bare kan købe løse kabler ved p-sjø.?

/Torben.

Fra : Rasmus

Dato : 31-05-04 10:03

"Anne & Torben" <jensen@FJERN-DETTEjagt.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
ekstra
> stikben.
> Nogen der ved om man om man evt bare kan købe løse kabler ved p-sjø.?

Ikke for at lyde sur, men prøv at spørge hos en pug forhandler, eller tre.
Det er nemlig ikke sikkert de giver samme svar.
Da jeg ville montere 6x9 i min hattehylde, kunne jeg se at ledningerne var
trukket fra anlægget. Men ikke om jeg kunne finde dem bag i bilen,
da jeg spurgte hos pug sagde de, at ledninger lå der hvor franskmanden som
havde samlet bilen, havde haft lyst til at lægge dem.

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-04 09:26

> [...]
> da jeg spurgte hos pug sagde de, at ledninger lå der hvor franskmanden som
> havde samlet bilen, havde haft lyst til at lægge dem.

Nogelunde samme oplevelse har jeg med min 206SW, sælger og manual siger at
kabler er trukket, værksted aner ikke hvorhen og vil / kan åbenbart heller
ikke finde ud af det.
Skisme godt nok træls at man selv skal til at ligge og rode under
instrumentbræt for at finde hvor de franske frøer har gemt vores ledninger.

Håber du finder dem.

MvH
Poul Ladefoged

Fra : Anne & Torben

Dato : 02-06-04 21:36

Hej.

Hr fundet ud af signalet er ført ud til stikket i dør-stolpen.
Jeg har bare problemer med at finde en forhandler der ved om man kan købe
løse stik-ben.
De er nemlig ikke monteret i stikket i døren.
Peugeot Frederikshavn er indtil videre det bedste bud. Kendte godt stikket,
og mente de kunne købes løse. Såååå engang fredag er der musik i bageste del
af skuden...

/Torben.

Fra : Ukendt

Dato : 03-06-04 11:45