Hvilke højtalere til Mondeo stationcar fra~
Fra : Kim Eichen

Dato : 30-05-04 12:38

Hej gruppe

Den ene højtaler i Mondeoen skratter og da bilen alligevel står adskilt hos
maleren i øjeblikket overvejer jeg om jeg skal smide 4 nye højtalere i af
en bedre kvalitet end de originale.

Nu har højtalerne i Mondeoen nogle lidt underlige dimensioner, jeg mener det
er 6" * 8" i stedet for 6" * 9"
Jeg har fået at vide at det med en eller anden adapter godt kan lade sig
gøre at montere standard 6" * 9" højtalere, men mon ikke det kræver lidt
tilpasning, da de er større.
Dvs. jeg kan enten tilpasse pladsen eller købe nogle højtalere, der passer.
Pioneer TS-H683 passer i de eksisterende huller og kan fås her
http://shop.abc-electronic.dk/product.asp?product=157 for 659,50 kr. sættet
(vejl. pris 1099 kr.)
Hvad synes I jeg skal gøre købe nogle højtalere, der passer uden tilpasning
eller købe 6" * 9" højtalere?
I begge tilfælde hvilke højtalere vil I så anbefale hvor der er et
fornuftigt forhold mellem pris og kvalitet (de måe gerne være noget dyrere
end de Pioneer TS-H683 jeg linkede til)

Mvh Kim Eichen
p.s. jeg er klar over at jeg egentlig burde poste i dk.teknik.lud.bilstereo,
men jeg synes bare at det er sjældent at der kommer særlig meget respons i
den gruppe