Synsrapport?
Fra : Propellen

Dato : 30-05-04 11:44

Kan man få en ny synsrapport? Bilen er synet 02-04, men den skal
omregistreres i næste uge (tirsdag), og rapporten er pist væk. Hvad
gør man så? hvad siger motorkontoret? De kan jo se på på reg.
attesten, hvornår den er sidst er synet?
--
/Prop

Propellen(snabela)SoftHome(punktum)Net

Fra : Lars Knudsen

Dato : 30-05-04 11:57

Hejsa,

Propellen <not@Valid.Invalid> wrote in

> [...]
> gør man så? hvad siger motorkontoret? De kan jo se på på reg.
> attesten, hvornår den er sidst er synet?

Du kan trække den fra https://www.bilsyn.dk/aut/public/dinbil.htm

** Lars

Fra : Propellen

Dato : 30-05-04 12:15

On 30 May 2004 10:57:06 GMT, Lars Knudsen <newspost@landligt.dk>
wrote:

>Du kan trække den fra https://www.bilsyn.dk/aut/public/dinbil.htm
>

>** Lars

Nix, får en besked med "Dette projektark indeholder ikke nogen data."

Men på reg. attesten står der "Registreings dato 04.02.04"

Og det er en årgang '87, så den skal til periodisk syn.

Fra : Lauge Søndergaard

Dato : 30-05-04 13:26

> Nix, får en besked med "Dette projektark indeholder ikke nogen data."

Systemet er ret følsomt overfor hvordan du skriver nummerpladen ind - så
prøve med store/små-bogstaver og med og uden mellemrum mellem
bogstav/tal-delen osv.

Mvh.

Lauge

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 30-05-04 17:44

Propellen wrote:

> Nix, får en besked med "Dette projektark indeholder ikke nogen data."

Hvis bilen er indregistreret (med nye nummerplader) efter sidste syn, så
fremgår det ikke på nævnte side vha det nye nummer, hvornår bilen sidst er
synet.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Brian

Dato : 30-05-04 12:34

Hejsa

Propellen skrev:
> [...]
> gør man så? hvad siger motorkontoret? De kan jo se på på reg.
> attesten, hvornår den er sidst er synet?

Skal man have seneste synsrapport med, for at få en bil omregistreret ?
Det har jeg nu ikke været ude for, de gange jeg har omregistreret en bil.

/Brian

Fra : Propellen

Dato : 30-05-04 16:58

On Sun, 30 May 2004 13:33:53 +0200, "Brian"
<brian@FJERNDETTEpost5.tele.dk> wrote:

>Skal man have seneste synsrapport med, for at få en bil omregistreret ?
>Det har jeg nu ikke været ude for, de gange jeg har omregistreret en bil.

Så skal jeg nok heller ikke. Det stod bare på den seddel man udfylder.

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 30-05-04 19:41

"Propellen" <not@Valid.Invalid> skrev i en meddelelse

> Så skal jeg nok heller ikke. Det stod bare på den seddel man udfylder.
> --
> /Prop

Hvis der er tale om rigistreret syn så skal du have blanketten stemplet af
synsassistenten med, ikke nødvendigvis synsraporten. Specielt hvis den nye
godkendelsesdato skal danne grundlag for fremtidig synstermin, herved sættes
bilens første syndato ud af drift for næste syn.

PS.:Husk at feltet ikke må være afkrydset hvis datoen for synet, skal være
gældende for næste indkaldelse til Periodisk.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 30-05-04 20:08

On Sun, 30 May 2004 20:40:41 +0200, "Hans L. Jørgensen"
<hansjo@XXXget2net.dk> wrote:

> [...]
>PS.:Husk at feltet ikke må være afkrydset hvis datoen for synet, skal være
>gældende for næste indkaldelse til Periodisk.

På spørgsmålet om man skal have en sådan synsrapport med ifm
omregistrering er svaret: nej!

/Mogens