skoda fabia tdi vs sdi
Fra : Jimmi

Dato : 29-05-04 17:02

Hej
Jeg er ved at kigge på overstående og jeg ved ikke så meget og dem,
men er der nogen der har erfaring med dem, jeg ved at 1,9 sdi er
gennemprøvet sag og kører lang på literen (20.9km/l) men jeg ved den
kan kører noget længere (24km/l)
Hvordan med 1.4 kører den længere end (22.2km/l) de lover og hvordan
er holdbarheden på den i forhold til SDI'ren

mvh Jimmi

Fra : tb

Dato : 29-05-04 18:15

jeg spurgte om det samme for ca 2 uger siden. kig baglæns...

Fra : Jimmi

Dato : 30-05-04 16:02

øhh ja, jeg har kigget på de forskellige mails, men jeg tror ikke at
jeg kan finde den du snakker om, har du et link?

jimmi

Fra : phk

Dato : 01-06-04 07:13

> [...]

> men er der nogen der har erfaring med dem, jeg ved at 1,9 sdi er
> gennemprøvet sag og kører lang på literen (20.9km/l) men jeg ved den

Min GOlf TDI med 110HK+ kører 24 på literen når man holder
hastighedsbegrænsningen for landevejskørsel. Ved ren motorvejskørsel med 100
km/t går den 23.5 km på literen.

Hvis du vil have noget at sammenligne med - jeg tror min er sat til omkring
19 på literen af det offentlige.

--
Per, Esbjerg

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 01-06-04 17:08

On Tue, 1 Jun 2004 08:12:36 +0200, "phk" <phk_stopspam@esenet.dk>
wrote:

> [...]
>km/t går den 23.5 km på literen.
>Hvis du vil have noget at sammenligne med - jeg tror min er sat til omkring

Nu er din gearing jo ikke helt standard - mig bekendt !

/Mogens

Fra : phk

Dato : 01-06-04 20:16

> Nu er din gearing jo ikke helt standard - mig bekendt !

Godt husket - næsten. Det var min gamle Golf der var gearet ;)

--
Per, Esbjerg