DHB 2004 PRISER !!!
Fra : Olesen

Dato : 29-05-04 14:46

Jeg er dybt chokeret !

Ankommer til Vandel flyveplads for
at være glad tilskuer til DHB 2004,
velvidende, at nu var arrangementet
"hjemme igen", og det dermed ville
blive en oplevelse af de bedre...

Undrer mig godt nok lidt over, at bilkøen
er marginalt kortere end forrige år.

Kommer så frem for at betale.
"Ja tak, det blir' 350,- for en ståplads"...

HVA'BA ?...350,- trehundredehalvtredskronerforenståplads ! ????

Jeg siger så, jeg kun skal være her nogle timer lørdag, og
ikke betale for HELE week-enden, endda uden campingfaciliteter...
"Det blir' 350,- for en enkeltbillet, men den gælder så også i morgen
søndag".
Siger så igen, at jeg kun skal være her lørdag. Hun peger så over
mod en campingvogn som jeg ku henvende mig til, hvis jeg sku'
brokke mig.....

Jeg fik dog lov (gratis) til at køre 5 meter inden for hegnet,
så jeg ku' få bilen vendt og køre hjemad igen.

På vej væk mødte jeg et par andre biler. Spurgte
for sjov hvad det kostede at komme ind.
De lo højt og grinende sagde "350,-....helt til grin".

Flere af bilerne som OGSÅ vendte om var
fyldt godt op med både 4 og 5 personer som
regnede med en dejlig dag.
En bil med 5 personer blir' lige små
1750,-.....helt til grin. Det er jo ingen
charterrejse man skal på.

På hjemmesiden står flg.:
*********
Der er tre typer billetter:
1/ Alle dage med Camp - Siddepladser - Pris 450 kr.
2/ Alle dage med Camp - Ståpladser - Pris 350 kr.
3/ Søndag - Ståpladser - Pris 100 kr. (Siddepladser kan købes
som tillæg på selve dagen, hvis der er flere tilbage - først til mølle!)
**********

-men ikke en skid om LØRDAG uden camping....rent til grin.

Deres ringe argument var iøvrigt, at der var for
mange som overnatter og får søndagen med,
selvom de kun har betalt entre for lørdag.
Så enten hele pakken, eller ingen ting.

Trist et tilsyneladende professionelt udført
arrangement ikke formår at styre entreen
de 2-3 dage det står på, men nærmest
tvinger propfyldte biler til at vende om.

Måske jeg brokker mig, men hvor VAR
der mange som vendte om.

Var du een af dem ?
Hvis ikke, hvordan forløb
dagne så og var det pengene værd ?

MVH

Fra : Anders Kjeldsen

Dato : 29-05-04 14:49

Det var også meningen at jeg ville have været dernede, men prisen var helt
klart en afskrækkelse som holdt mig væk derfra.

Hvad kostede det for en billet sidste år?

//Kjeldsen

Fra : Olesen

Dato : 29-05-04 14:54

"Anders Kjeldsen" <kjeldsen@netpad.dk> skrev i en meddelelse
> Det var også meningen at jeg ville have været dernede, men prisen var helt
> klart en afskrækkelse som holdt mig væk derfra.
>
> Hvad kostede det for en billet sidste år?

Aner det ikke. Det foregik helt nede i Padborg Park
så det havde ingen interesse. Det var vidst også halvdårlig
arrangeret.

Hvis prisen lørdag uden bad, camping osv. havde været
150,- var snakken en anden. Men 350,-...det er for vildt.

Fra : chr

Dato : 29-05-04 15:42

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> wrote in message
> [...]
> ikke betale for HELE week-enden, endda uden campingfaciliteter...
> "Det blir' 350,- for en enkeltbillet, men den gælder så også i morgen

Fuck så meget for sådanne en gang plat brian show!!!, det gad jeg sgu ikke
give penge for at se en masse udbollede lortegryder fise ned af en lige
strækning....

næh jeg kan komme ind og se Formel 1 race+DTC & Ferrari race for det samme,
og så er det RIGTIGT race..

http://www.copenhagenhistoricgrandprix.dk/dansk/dansk.htm

http://www.ferraridays.dk/

Chr.

Fra : Cosworth POWER

Dato : 29-05-04 16:24

> [...]
> 3/ Søndag - Ståpladser - Pris 100 kr. (Siddepladser kan købes
> som tillæg på selve dagen, hvis der er flere tilbage - først til

Skal du ha' en tudekiks?

Som du selv ser er alle priserne listet på vmax.dk, så jeg forstår egentlig
ikke hvad du brokker dig over? Du kan evt. foreslå dem at de også sælger
billetter til kun lørdag, hvis du er utilfreds, men du kan sgutte forvente
at købe en billet kun til lørdag, når der på hjemmesiden står at du ikke
kan.

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Olesen

Dato : 29-05-04 16:58

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Skal du ha' en tudekiks?

Helst en dobbelt med chokolade.
Og den må ikke være for gammel
eller ha' ligget i en handskerum for længe.

> Som du selv ser er alle priserne listet på vmax.dk, så jeg forstår
egentlig
> ikke hvad du brokker dig over?

Jeg synes prissætningen er helt hen i vejret.
Det samme syntes mindt 20 biler som jeg så vendte
om i de 30 minutter jeg var til stede.

> Du kan evt. foreslå dem at de også sælger
> billetter til kun lørdag, hvis du er utilfreds

Mente lørdag var hoveddagen og det i sagens
natur var en selvfølge, man kunne kom ind
bare denne dag. Men nej.

>, men du kan sgutte forvente
> at købe en billet kun til lørdag, når der på hjemmesiden står at du ikke
> kan.

Kan måske bedre forstå, de prissætter søndag til kr. 100,-
for der er det meste nok ovre....

Fra : Cosworth POWER

Dato : 29-05-04 17:02

> Helst en dobbelt med chokolade.
> Og den må ikke være for gammel
> eller ha' ligget i en handskerum for længe.

Hehe - det er så iorden ;)

> Kan måske bedre forstå, de prissætter søndag til kr. 100,-
> for der er det meste nok ovre....

Søndagen er den store dag, hvor bl.a. finalerne køres. Det er derfor oplagt
man kan købe billet til kun denne dag.

Fra : Olesen

Dato : 29-05-04 18:25

> Søndagen er den store dag, hvor bl.a. finalerne køres. Det er derfor
oplagt
> man kan købe billet til kun denne dag.

Burde være frivilligt, hvilke dage man synes har relevans,
og ikke behøver blive uskyldig ramt af deres skræmthed
over de få, som tar' en gratis overnatning selvom dette
også er forkert.

Fra : Jonas R.

Dato : 29-05-04 22:13

Olesen wrote:
SNIP
> Burde være frivilligt, hvilke dage man synes har relevans,
> og ikke behøver blive uskyldig ramt af deres skræmthed
> over de få, som tar' en gratis overnatning selvom dette
> også er forkert.

Det er da klart man kun kan købe til den sidste dag.... Ellers gemmer folk
sig sq da bare, er ligesom til roskilde festival eller lign.

Ikke noget underligt idet

Fra : Olesen

Dato : 29-05-04 22:53

"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse

> Det er da klart man kun kan købe til den sidste dag.... Ellers gemmer folk
> sig sq da bare, er ligesom til roskilde festival eller lign.

Hvad så, hvis de bands man vil høre spiller om lørdagen ?
Så er der jo ikke megen fornuft i at betale for søndagen,
hvor kun Lis & Per evt. spiller.....

> Ikke noget underligt idet

Ja, gad egentlig vide hvad arrangørene er bange for.
Og med den størrelse det har, så burde de ikke
være bange for mangel på publikummer hverken
lørdag eller søndag.

Fra : Niels Bengaard

Dato : 29-05-04 16:51

Generelt kan man sige at der altid har været en del utilfredshed med
priserne på DHB, er det ikke entreen er det priserne på mad osv.
Samtidig er der altid en masse rod og ballade, tidligere kunne de kun finde
ud af at køre 500 meter og slalom som var enormt kedeligt, så afholder de
det på Padborg Park, hvor man nærmest intet kan se osv.

Hvis man ikke er tilfreds, er der dog ikke så meget at gøre, andet end at
tage konkurrencen op og lave sit eget DHB.

Niels

Fra : Olesen

Dato : 29-05-04 17:01

"Niels Bengaard" <bengaardFJERNDETTE@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis man ikke er tilfreds, er der dog ikke så meget at gøre, andet end at
> tage konkurrencen op og lave sit eget DHB.

Hvilket Peugeot Klub Jylland vel er de nærmeste til at ha' fuldbragt.
Dêr er skam også ræs for alle penge, og de sidste par gange jeg
var afsted sidste år var der rigtig mange spændende biler.

Så fremover håber jeg I bakker klubben op, for
de kan sku' arrangere noget som vil noget, og til
en helt anden pris...og ja, jeg ved godt de ikke
har det halve antal toiletvogne, pølseboder, strippiger..) osv.,
men ræset samt afviklingen er der aldrig problemer med...

Fra : Cosworth POWER

Dato : 29-05-04 17:04

> Hvis man ikke er tilfreds, er der dog ikke så meget at gøre, andet
> end at tage konkurrencen op og lave sit eget DHB.

http://www.racex.dk/

Erstatning for DHB, men jeg er ikke klar over om vmax har retten til DHB
navnet, for ovenstående arrangement skulle være en del bedre.

Fra : Olesen

Dato : 29-05-04 18:29

> http://www.racex.dk/
>
> Erstatning for DHB, men jeg er ikke klar over om vmax har retten til DHB
> navnet, for ovenstående arrangement skulle være en del bedre.

Se det ser jo helt anderledes ud:

Personer uden bil 100 dkr./pers.
Børn under 12 år kommer gratis ind

-og programmet ser ganske spændende ud.
Håber egentlig DHB har overlevet sig selv
efterhånden, for "andre kan også"...

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 02-06-04 22:25

On Sat, 29 May 2004 18:03:53 +0200, "Cosworth POWER"
<tkrath@SLEThotmail.com> wrote:

>http://www.racex.dk/
>
>Erstatning for DHB, men jeg er ikke klar over om vmax har retten til DHB
>navnet, for ovenstående arrangement skulle være en del bedre.

Nogle herinde fra der skal til det og som man kan nuppe et lift med?.
Synes nemlig at der er pænt langt at cykle fra Vejle centrum og til
Vandel.
Flemming Jacobsen

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 30-05-04 10:44

On Sat, 29 May 2004 15:45:34 +0200, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:

>Måske jeg brokker mig, men hvor VAR der mange som vendte om.

Idag er der så fuldt hus - og vejret perfekt :)

/Mogens

Fra : Olesen

Dato : 30-05-04 14:39

> Idag er der så fuldt hus - og vejret perfekt :)

Ja, og første del af ferien begynder i overmorgen
og campingvognen ER sat op *S*...

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 30-05-04 14:42

On Sun, 30 May 2004 15:38:31 +0200, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:

> og campingvognen ER sat op

Jég er heldigvis kommet over dén periode med campingvogn.
Dét gider jeg sgu ikke køre med...

Go' ferie...

/Mogens

Fra : Olesen

Dato : 30-05-04 15:08

> Jég er heldigvis kommet over dén periode med campingvogn.
> Dét gider jeg sgu ikke køre med...

Århh..og du har da mere end 75 HK, right ? hehe

> Go' ferie...

om 2 dage, jo tak *S*.

Fra : Anders Jacobsen

Dato : 30-05-04 21:57

> [...]
> 3/ Søndag - Ståpladser - Pris 100 kr. (Siddepladser kan købes
> som tillæg på selve dagen, hvis der er flere tilbage - først til mølle!)

Det er ganske korrekt, men da jeg kom ned til indgangen Søndag lige over
middag, og var ved at fiske en hund op ad lommen, spurgte de om jeg ville
stå eller sidde, og da jeg vel altid kunne købe en siddeplads senere, sagde
jeg at en ståplads var fint. Og så ku jeg bare gå videre uden at betale
noget som helst. Senere købte jeg dog en siddeplads for 100 kroner, men det
var nærmest nødvendigt, da folk stod klinet op ad hegnet der hvor der var en
chance for at se lidt bil.

Det var første gang jeg var med, og det var da ganske fint arrangement, men
jeg har ikke været med til lignende før, så derfor er jeg nok lidt ukritisk
:)

Jeg vil holde med jer andre i, at det er dårligt at man ikke kan købe
enkelt-dags billetter til alle dage.. De må vel kunne finde ud af noget
billetkontrol ved indgangen til de forskellige ting?

Mvh. Anders Jacobsen

Fra : Olesen

Dato : 31-05-04 09:13

"Anders Jacobsen" <anders@ichtys.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg at en ståplads var fint. Og så ku jeg bare gå videre uden at betale
> noget som helst. Senere købte jeg dog en siddeplads for 100 kroner, men

Der kan du se hvor lidt styr der er på det.
Lukke folk gratis ind om søndagen, og rippe
samme for 350,- for en simpel 'lørdagsbillet'.

Iøvrigt skulle en siddeplads kunne købes for
en 20'er mener jeg...hvilket tilgengæld er en
ok pris.
Noget andet tyder på, der var dårlig udsigt pga.
for ringe opsætning af hegn, hvilket jo også hører
til eet af klagepunkterne for år tilbage...
For få siddetribuner og alt for lige opsat hegn
langs banen, så publikum skal stå på nakken
af hinanden.

Fra : Cosworth POWER

Dato : 31-05-04 10:14

> Iøvrigt skulle en siddeplads kunne købes for
> en 20'er mener jeg...hvilket tilgengæld er en
> ok pris.

ROFL - tag dig sammen mand!!

Fra : Claus Fabritius

Dato : 31-05-04 10:33

> Der kan du se hvor lidt styr der er på det.
> Lukke folk gratis ind om søndagen, og rippe
> samme for 350,- for en simpel 'lørdagsbillet'.

Det er jo fordi der ikke kunne købes lørdagsbilletter. Det stod endda på
Vmax' side så jeg kan ikke forstå hvad du brokker dig over.

> Iøvrigt skulle en siddeplads kunne købes for
> en 20'er mener jeg...hvilket tilgengæld er en
> ok pris.

Hvorfor skulle den det? Skal en liter mælk også kunne købes for 20 kroner og
dikterer du priserne nede på det lokale pizzaria? Der er blevet sat en pris
på pladserne, og er folk ikke villige til at betale hvad det koster må de
blive væk. Sådan fungerer det nu en gang, så vend dig til det.

> [...]
> til eet af klagepunkterne for år tilbage...
> For få siddetribuner og alt for lige opsat hegn
> langs banen, så publikum skal stå på nakken

Jeg var der ikke i år, så jeg skal ikke kunne sige om det var et problem,
men det har været der tidligere. Måske kunne nogen af dem der var der lige
smide en kommentar om antallet af siddepladser.
--
Claus Fabritius

Fiat Tipo 16v fælge søges

Fra : Niels Bengaard

Dato : 31-05-04 10:48

> Det er jo fordi der ikke kunne købes lørdagsbilletter. Det stod endda på
> Vmax' side så jeg kan ikke forstå hvad du brokker dig over.

Man kan vel godt være utilfreds med, at der ikke kan købes lørdagsbilletter,
selv om det står på VMAX side man ikke kan.

Niels

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 31-05-04 11:14

> Man kan vel godt være utilfreds med, at der ikke kan købes
lørdagsbilletter,
> selv om det står på VMAX side man ikke kan.

Enig.

Løbsledelsen burde have arrangeret et særligt armbånd til de, der kun
ønskede at være der lørdag.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Unlimited

Dato : 31-05-04 08:54

Hvad sker der for dig ?
De har skrevet priserne på deres hjemmeside... www.vmax.dk hvis du skulle
være i tvivl ?

Og så synes jeg ikke det var specielt dyrt...
250 kr for den bedste siddeplads du kan tænke dig, lige bag rettet i en af
bilerne... Og så op på en tribuneplads bagefter og se mere race... Og så
fulgte der liiige en ekstra billet med siddeplads i hele weekenden med oven
i...
Så 2 personer, camp, og siddepladser, lidt tøj og en plads UDEN for
"psycho-campen" sammen med de andre kører, det synes jeg er ok ;)

Flemming

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 31-05-04 11:37

"Unlimited" <-unlimited-@get2net.dk> skrev i en meddelelse news:%vBuc.6205$Vf.286709@news000.worldonline.dk...
> [...]
> fulgte der liiige en ekstra billet med siddeplads i hele weekenden med oven

Hvis det er tilfældet giver jeg Olesen ret i at priserne er helt hen i vejret!

Hvis man får 2 billetter for 250,- (fordi man er kører), så forstår jeg ikke
hvorfor det ikke er halvdelen af alle fremmødte der er kørere ....

/Jakob

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 31-05-04 12:23

Jakob Jeppesen wrote:
> [...]
> jeg ikke
> hvorfor det ikke er halvdelen af alle fremmødte der er kørere ....

Det er hørt/set før, meld dig som deltager, og træk så bilen pga. tekniske
vanskeligheder / deffekt !
så er man kommet billigt ind, og har oven i købet ikke problemer med at
finde en parkerings plads !

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : L.K.

Dato : 31-05-04 11:20

> [...]
> 3/ Søndag - Ståpladser - Pris 100 kr. (Siddepladser kan købes
> som tillæg på selve dagen, hvis der er flere tilbage - først til mølle!)

Lidt til sammenligning :

DTC tur til Padborg Park 16 maj med BT.

Bus fra København (der er også opsamling andre steder på Sjælland)
1 styk team kasket fra Toyota
2 styk Cult.
Fri adgang til Toyota's tribune.
En masse flot race.

Bonus : en tur over grænsen for proviantering.

Pris i alt
300,- kr. per person.

Bussen køre igen på søndag, den 6 juni, denne gang til Jyllands Ringen.
Tilmelding kan ske til bintang@mail.dk eller på tlf. 2339 3034

L.K
www.krall.dk