SÅ er bilen hentet, og afgiften betalt...
Fra : Claus & Lene Viborg-~

Dato : 28-05-04 20:49

SÅ blev min 330d hentet og synet. Billeder kan ses i dk.binær under samme
overskrift.

/claus

Fra : ENN

Dato : 28-05-04 20:58

Tillykke - hvad kom den til at stå i?

Skøn bil - har en 320d men ville gerne opgradere

"Claus & Lene Viborg-Larsen" <ccc.lll@NOSpam12345.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:40b7979b$0$18688$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

Fra : Kispus

Dato : 28-05-04 22:24

Hvor mange billeder er der egenlig i binaer ?
113 stk a 150
John

Fra : Claus & Lene Viborg-~

Dato : 29-05-04 17:30

"ENN" <enn@nomail.com> skrev i en meddelelse
> Tillykke - hvad kom den til at stå i?
>
> Skøn bil - har en 320d men ville gerne opgradere

> [...]

Hej

Den kommer til at koste lidt over 400kkr.

/Claus

Fra : Thomas H.

Dato : 28-05-04 22:29

"Claus & Lene Viborg-Larsen" <ccc.lll@NOSpam12345.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:40b7979b$0$18688$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

> SÅ blev min 330d hentet og synet.

Tillykke ! ...er jo lidt misundelig, det er nemlig en rigtig lækker bil -
spøjst at jeg lige postede mine 530d-billeder

>Billeder kan ses i dk.binær under samme
> overskrift.

Fint nok .. men hvorfor ikke dk.binaer.motor ?

Fra : Claus & Lene Viborg-~

Dato : 29-05-04 08:45

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> spøjst at jeg lige postede mine 530d-billeder

> Fint nok .. men hvorfor ikke dk.binaer.motor ?

Det var også en fejl, men jeg kan også se at den ikke har postet i tråd,
hvad gør jeg galt?

/Claus

Fra : Frederik

Dato : 29-05-04 18:10

"Claus & Lene Viborg-Larsen" <ccc.lll@NOSpam12345.mail.tele.dk> wrote in
message news:40b7979b$0$18688$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> SÅ blev min 330d hentet og synet. Billeder kan ses i dk.binær under samme
> overskrift.
>
> /claus

Må man spørge om årgangen og kilometerstanden?

Mvh.

Frederik

Fra : Claus & Lene Viborg-~

Dato : 29-05-04 20:12

"Frederik" <f.caroe@suf.nu> skrev i en meddelelse

> [...]
> message news:40b7979b$0$18688$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

> Må man spørge om årgangen og kilometerstanden?

Ja da, den er fra 9/2000 og har gået 93.000 km. Den har næsten alt i
udstyr......

/Claus