Jeg så en Ferrari Enzo på danske plader id~
Fra : Mogens Knudsen

Dato : 28-05-04 17:27

Lyder lidt vildt, ik', og det var det da også :)

Men på vej hjem i myldretrafikken kom der minsandten en rød Ferrari
Enzo på danske prøveplader - i HØJRE-sporet. Ikke noget man ser hver
dag i DK

Nuvel - der er jo nogle, der anvender den slags til hverdag:
www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&id=11111111137670258&top=3&

/Mogens

Fra : Thomas

Dato : 28-05-04 17:42

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message

> [...]
> dag i DK
>
> Nuvel - der er jo nogle, der anvender den slags til hverdag:

653 km/t? næppe

Mvh

Thomas

Fra : Steffler @ Home

Dato : 28-05-04 18:24

"Thomas" <BambanosREmOvE@hotmail.com> wrote in message

> "Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote in message

> 653 km/t? næppe

Men han har da alligevel fået blæst 112000 km af.. Det er vel egentlig meget
godt i
en Ferrari... (ok.. km kommer jo selvf. lidt hurtigere med 635km/t

/S

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 28-05-04 18:34

On Fri, 28 May 2004 19:24:09 +0200, "Steffler @ Home"
<steffen.hansen@notdba.dk> wrote:

>Men han har da alligevel fået blæst 112000 km af.. Det er vel egentlig meget
>godt i en Ferrari... (ok.. km kommer jo selvf. lidt hurtigere med 635km/t

En sådan kommentar i en annonce borger imidlertid ikke særligt meget
for kvaliteten "bag" annoncøren, IMO.

Mødte iøvrigt lige en ny Hummer på "lokalvejen..." ;)

/Mogens

Fra : Martin Kiefer

Dato : 29-05-04 13:49

> Mødte iøvrigt lige en ny Hummer på "lokalvejen..." ;)

Så en autotransport her den anden aften nord for Ålborg med x-antal nye
hummere.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk
Reply til min mail går til /dev/null

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 28-05-04 18:39

Wouw, lige et smut til Paris på 2 timer.

Glenn

Fra : Mikael L

Dato : 28-05-04 18:49

"Glenn [Odense]" <megacool500@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Wouw, lige et smut til Paris på 2 timer.

Det var den tid jeg brugte da jeg selv skulle til Paris

Mikael

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 28-05-04 23:01

"Mikael L" <m_larsen@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Det var den tid jeg brugte da jeg selv skulle til Paris

Havde du kontakt med moder jord samtidig.

Fra : Claus Smith

Dato : 29-05-04 06:13

> Havde du kontakt med moder jord samtidig.

Det med garanti at han havde det....via radio :)

Claus Smith

Fra : Mikael L

Dato : 29-05-04 12:09

> "Mikael L" <m_larsen@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Havde du kontakt med moder jord samtidig.

Man kan ikke sige jeg havde begge ben på jorden.

Mikael

Fra : KBL

Dato : 28-05-04 18:36

Jeg har med stort besvær forsøgt at finde en forhandler, som sælger pærerne
Bosch Xenon Blue, men det er endnu ikke lykkes mig. Kender i evt. et sted,
hvor de kan bestilles over nettet, eller en forretning i Sønderjylland, som
sælger dem?

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 28-05-04 18:40

On Fri, 28 May 2004 19:36:10 +0200, "KBL" <klne@mail.dk> wrote:

> [...]
>hvor de kan bestilles over nettet, eller en forretning i Sønderjylland, som

I denne nyhedsgruppe har vi det med at dreje trådene OT.
Jeg tror, du med din "drejning" har sat rekorden

/Mogens

Fra : Mikael L

Dato : 28-05-04 18:50

> I denne nyhedsgruppe har vi det med at dreje trådene OT.
> Jeg tror, du med din "drejning" har sat rekorden

Har sådan en Enzo ikke Xenon lys?

Mikael

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 28-05-04 18:51

On Fri, 28 May 2004 19:49:59 +0200, "Mikael L" <m_larsen@sol.dk>
wrote:

>Har sådan en Enzo ikke Xenon lys?

Jow, dét har den da :)

/Mogens

Fra : Mikael L

Dato : 28-05-04 19:01

> Jow, dét har den da :)

Det er det KBL kom til at tænke på, og så kom han i tanke om at sådan nogen
vil han da gerne have, men har ikke lige kunne finde et sted at købe noget
der lignede fordi han ikke har råd eller kan købe det til den bil han har.

Er det en for langt ude forklaring på hvorfår det spørgsmål kom i din tråd?

Mikael - som er meget træt.......

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 28-05-04 19:04

On Fri, 28 May 2004 20:01:12 +0200, "Mikael L" <m_larsen@sol.dk>
wrote:

>Er det en for langt ude forklaring på hvorfår det spørgsmål kom i din tråd?

Jeg synes, du gjorde det elegant

>Mikael - som er meget træt.......

Så mange indlæg i NG er der da heller ikke... :)

/Mogens

Fra : Cosworth POWER

Dato : 28-05-04 19:08

> I denne nyhedsgruppe har vi det med at dreje trådene OT.
> Jeg tror, du med din "drejning" har sat rekorden

LOOL! :) Helt sikkert!

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Brian

Dato : 28-05-04 18:43

Hejsa

KBL skrev:
> [...]
> pærerne Bosch Xenon Blue, men det er endnu ikke lykkes mig. Kender i
> evt. et sted, hvor de kan bestilles over nettet, eller en forretning

Du skulle nok have startet en ny tråd, det giver nok mere respons

Men jeg ved at de kan købes i Bilka, der købte jeg et sæt engang.

/Brian

Fra : Mark Sandberg

Dato : 28-05-04 18:44

"KBL" skrev i en meddelelse:

> [...]
> hvor de kan bestilles over nettet, eller en forretning i Sønderjylland,

Selvfølgelig, det er derfor du har din Ferrari Enzo på prøveplader endnu

Kører den ellers godt?

/Mark.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 28-05-04 18:55

On Fri, 28 May 2004 19:43:44 +0200, "Mark Sandberg" <sandberg@it.dk>
wrote:

>Selvfølgelig, det er derfor du har din Ferrari Enzo på prøveplader endnu

>Kører den ellers godt?

Helt på højde med en M5 fra '87 !

/Mogens

Fra : KBL

Dato : 28-05-04 19:05

Gosh... Jeg synes nok mit indlæg aldrig kom ind i nyhedsgruppen. Det må i
undskylde, den skulle ikke have ligget herinde ;) hehe

Fra : Cosworth POWER

Dato : 28-05-04 19:07

> Helt på højde med en M5 fra '87 !

Ja - den er bare fin!

http://www.transpotech.dk/grafik/salg/bmw.m5.286hk.maj.2003/bmw.m5.286hk.maj.2003%20-%20P5050155.jpg

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 28-05-04 19:20

On Fri, 28 May 2004 20:06:59 +0200, "Cosworth POWER"
<tkrath@SLEThotmail.com> wrote:

>Ja - den er bare fin!
>www.transpotech.dk/grafik/salg/bmw.m5.286hk.maj.2003/bmw.m5.286hk.maj.2003%20-%20P5050155.jpg

SÅ!, nu bli'r Mark da helt nostalgisk

/Mogens

Fra : Cosworth POWER

Dato : 28-05-04 19:25

> SÅ!, nu bli'r Mark da helt nostalgisk

Hvorfor tror du det ;)

Fra : Mark Sandberg

Dato : 28-05-04 19:29

"Cosworth POWER" skrev i en meddelelse:

> Hvorfor tror du det ;)

Det dag den slemme tysker og din far kørte med den, var mine øjne lidt
blanke i kanten. Det gjorde sgu ondt langt ind i sjælen.

Håber den bor hos en god famillie nu og har en god tør garage at holde i om
natten

/Mark.

Fra : Cosworth POWER

Dato : 28-05-04 19:35

> Det dag den slemme tysker og din far kørte med den, var mine øjne lidt
> blanke i kanten. Det gjorde sgu ondt langt ind i sjælen.

Det kan man godt forstå!!

> Håber den bor hos en god famillie nu og har en god tør garage at
> holde i om natten

Mon ikke - ellers havde du vel ikke solgt den til ham? ;)

Fra : Mark Sandberg

Dato : 28-05-04 19:56

"Cosworth POWER" skrev i en meddelelse:

> Mon ikke - ellers havde du vel ikke solgt den til ham? ;)

Nej, han virkede som en seriøs liebhaver

/Mark.

Fra : Mark Sandberg

Dato : 28-05-04 19:24

>www.transpotech.dk/grafik/salg/bmw.m5.286hk.maj.2003/bmw.m5.286hk.maj.2003%
20-%20P5050155.jpg

> SÅ!, nu bli'r Mark da helt nostalgisk

Arrgh, jeg havde næsten lige glemt min gamle kærlighed.
Nu må jeg døje med savnet endnu en tid :-|

Nu går min tid ellers med et chrom-monster af en motorcykel istedet

/Mark.

Fra : Reino Andersen

Dato : 28-05-04 22:34

Mogens Knudsen wrote:

> [...]
>
> Men på vej hjem i myldretrafikken kom der minsandten en rød Ferrari
> Enzo på danske prøveplader - i HØJRE-sporet. Ikke noget man ser hver

Den så jeg også et par gange i dag og den ene af gangene kørte den lige
foran en Porsche Carrera GT (på tyske plader så vidt jeg kunne se)...

--
Reino

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 29-05-04 07:39

On Fri, 28 May 2004 23:34:01 +0200, "Reino Andersen" <abc@def.gh>
wrote:

>Den så jeg også et par gange i dag og den ene af gangene kørte den lige
>foran en Porsche Carrera GT (på tyske plader så vidt jeg kunne se)...

Aaahhh - måske et makkerpar, der er på indkøb. Porschen har også været
hér i byen.

/Mogens

Fra : Peter C:\\>

Dato : 28-05-04 22:37

> [...]
>
> Men på vej hjem i myldretrafikken kom der minsandten en rød Ferrari
> Enzo på danske prøveplader - i HØJRE-sporet. Ikke noget man ser hver

Nej det tør siges....En Enzo er da noget af det vildeste at se i DK.
Jeg var ellers så imponeret af den røde 550 Maranello jeg mødte forleden,
( den var sg* på rigtige danske plader. ) men det kan ligsom ikke rigtig
hamle på med en Enzo !
Dens nummer plade var forresten: xx x8 888 (jeg kan også godt huske x´erne,
men det er jo ikke så velset at skrive den slags fuldt ud i nyhedsgruppen)
Nogen der kender den ?

MVH Peter C:\

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 29-05-04 06:43

On Fri, 28 May 2004 23:36:52 +0200, "Peter C:\\>"
<pede_71@hotmail.com> wrote:

>Jeg var ellers så imponeret af den røde 550 Maranello jeg mødte forleden,
>Nogen der kender den ?

Det er Mark Larsen i Vedbæk
www.autoatlas.dk -> Biler til salg -> Ferrari

/Mogens

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 31-05-04 19:10

"Peter C:\>" <pede_71@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nej det tør siges....En Enzo er da noget af det vildeste at se i DK.
> Jeg var ellers så imponeret af den røde 550 Maranello jeg mødte forleden,
> ( den var sg* på rigtige danske plader. ) men det kan ligsom ikke rigtig

Der er i øjeblikket 3 røde Maranello'er til salg i DK, alle på danske
plader(!). Den ene står i Vedbæk, som Mogens nævner, derudover holder der en
i Hammel(1997 / 1.500.000 kr.) og en i København.(2001 / 1.700.000 kr.)

-M

Fra : N/A

Dato : 28-05-04 22:39

Fra : N/A

Dato : 28-05-04 22:39

Fra : Søren Christensen

Dato : 28-05-04 22:39

"Møller" <eam_at_privat_dot_dk> skrev i en meddelelse

> Glemte lige en ting:
> På siden står der:
>
> Ferrari fabrikkens seneste limiterede superbil. Fremstilles kun i 399 ex
til
> hele verden.
> Er forlængst udsolgt. Koster på danske plader kr. 17 mill.
> 0-100 km/t på kun 3,7 sek.
> Topfart 350 km/t
> Motor 12 cylindre og 660 HK
> --

Den er da sløv! :-/

Venligst

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 31-05-04 19:20

On Fri, 28 May 2004 18:26:35 +0200, Mogens Knudsen
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Men på vej hjem i myldretrafikken kom der minsandten en rød Ferrari
>Enzo på danske prøveplader - i HØJRE-sporet. Ikke noget man ser hver
>dag i DK

Der kommer en Enzo ud at køre i Værløse på lørdag......
www.ferraridays.dk

/Mogens

Fra : Freddy O. Christense~

Dato : 31-05-04 22:09

Mogens Knudsen wrote:

> Der kommer en Enzo ud at køre i Værløse på lørdag......
> www.ferraridays.dk

Og jeg så en formentligt 328 kørende mod nord fra Kolding på motorvejen. Er
der træf?

Fra : Ukendt

Dato : 01-06-04 08:44

"Freddy O. Christensen" <focfjerndette@fjerndette_tdcadsl.dk> wrote in
message news:40bb9ef5$0$130$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Og jeg så en formentligt 328 kørende mod nord fra Kolding på motorvejen.
Er
> der træf?

Jeg så en Mazda 323 i dag
--
Møller

Fra : Christabel & Anders

Dato : 01-06-04 09:44

Den ene medejer af min arbejdsplads, har en søn der har en gul Maranello! På
DK plader - selvfølgelig en ønske nummerplader, kan pt. ikke lige huske
teksten!

Chris & Anders
Klik: www.vesterhavsrock.dk - hvor bl.a. Zididada, C21, Safri Duo spiller!