Råd om bils pris
Fra : Broder Thomsen

Dato : 28-05-04 16:33

Hej alle i bileksperter

Jeg har kig på en bil, men har lidt problemer med at vurdere om prisen er
korrekt, og håber på lidt input herfra (både om prisen, og om bilen
generelt).

Det drejer sig om en Renault Megane 1,4 (5 dørs) 1997, Km 132000
Udstyr: Startspærre, ABS, Servo, Centrallås, Airbag, Alufælger, Fastmonteret
træk.
Den er nysynet, fremstår pæn, og har overholdt service. Er
undervognsbehandlet 2 gange (årstal ukendt).

Den sælges fra privat person, så garanti kan jeg jo skyde en hvid pind
efter. Han forlanger 62.000,- for den.

Umiddelbart synes jeg det er lige i overkanten, men nu er jeg heller ikke
vant til at købe/sælge biler.

Hvad siger I?

Er der desuden nogen jeg skal være specielt opmærksom på ved Renault Megane
når jeg gennemkigger den?

Med venlig hilsen

/Thomsen