Golf3 og campingvogn
Fra : JEY

Dato : 28-05-04 14:44

Hej Gruppe

Hvor mange kg. campingvogn må jeg trække når jeg har en golf 3 ???

Fra : phk

Dato : 28-05-04 17:08

"JEY" <jey_2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe
>
> Hvor mange kg. campingvogn må jeg trække når jeg har en golf 3 ???

Jeg har en TDI, den må trække 1200 kg.

Og din er en ???? ;)

--
Per, Esbjerg

Fra : JEY

Dato : 28-05-04 19:36

> Jeg har en TDI, den må trække 1200 kg.
>
> Og din er en ???? ;)

1.8 fra 93 ??? har de samme "vægt" klasse ??

Fra : Kim Kristensen

Dato : 28-05-04 21:16

"JEY" <jey_2002@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej Gruppe
>
> Hvor mange kg. campingvogn må jeg trække når jeg har en golf 3 ???

BIL REVYEN 1993 siger 1200 kg med bremse.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Frank Hansen

Dato : 29-05-04 00:26

"JEY" <jey_2002@hotmail.com> wrote in message
> Hej Gruppe
>
> Hvor mange kg. campingvogn må jeg trække når jeg har en golf 3 ???

Står det ikke på registreringsattesten? Hhv. kg med og uden bremser på
påhængsfætter...

Frank.