Glæden ved parkeringsskader forvoldt af an~
Fra : Andreas Frøsting

Dato : 28-05-04 09:56

....er når man samtidig står for firmaets overvågningssystem og ka' se
synderen

Fældede dd. vores koncerndirektør i at ridse min bil i sit kæmpe lokum
af en mercer på Schweiziske plader (der er nogen der ka').

Ulempen er så jeg kommer til at køre med manuelt gear et par dage mens
værkstedet pensler på den - det skal nok blive sjovt ;)

--
Andreas Frøsting
http://phpwizard.dk

Fra : bme

Dato : 28-05-04 10:05

"Andreas Frøsting" <andreas@phpwizard.dk> skrev i en meddelelse
> ...er når man samtidig står for firmaets overvågningssystem og ka' se
> synderen

ROTFLMAO

> Fældede dd. vores koncerndirektør i at ridse min bil i sit kæmpe lokum
> af en mercer på Schweiziske plader (der er nogen der ka').

Hva' havde han at sige til sit forsvar

> Ulempen er så jeg kommer til at køre med manuelt gear et par dage mens
> værkstedet pensler på den - det skal nok blive sjovt ;)

hvor mange gange regner du med at gå i stå?

/bo

Fra : Andreas Frøsting

Dato : 28-05-04 10:26

>Hva' havde han at sige til sit forsvar

"Ja, jeg mærkede godt et bump, men jeg troede det var en gren under
dækket" (der er så træer foran båsene til hans forsvar, men hold op en
skraber hans mercer også har fået).
At sammenligne min Lupo med et bump... pfft!

Konklusionen blev "få den lavet og send mig regningen" - hvilket jeg
så gør ;)

--
Andreas Frøsting
http://phpwizard.dk

Fra : Andreas Frøsting

Dato : 28-05-04 12:35

> hvor mange gange regner du med at gå i stå?

Gå i stå? Den skal da bare ha' kobling ;)

--
Andreas Frøsting
http://phpwizard.dk

Fra : bme

Dato : 28-05-04 13:12

"

> Gå i stå? Den skal da bare ha' kobling ;)

Jeg tænkte mere i retning af når du kommer rullende til et kryds og glemmer
at trykke koblingen ned

/bo

Fra : Andreas Frøsting

Dato : 28-05-04 14:08

>Jeg tænkte mere i retning af når du kommer rullende til et kryds og glemmer
>at trykke koblingen ned

Vigepligt? Jeg har kun haft kørekort et lille år, så jeg er da svag
trafikant så alle skal da holde tilbage for mig nu jeg er ny i
trafikken?

Jeg kører da bare som hende jeg så i går inde på H. C. Ørstedsvej der
skulle svinge til ventre ud på Ågade;

Holdt for rødt - og så kørte hun - trods der stadig var rødt.
Det så sgu flot ud. Endnu flottere da hun var kommet halvt over uden
at have opdaget hvad hun havde kog i og der kom en tværkørende der
klodsede bremsen og hornet i bund.

Jeg tror faktisk aldrig hun opdagede synden... ingen kom noget til

--
Andreas Frøsting
http://phpwizard.dk

Fra : Gert

Dato : 28-05-04 14:47

"bme" <bme@fritid.tele.hej> skrev i en meddelelse

> "

> Jeg tænkte mere i retning af når du kommer rullende til et kryds og
glemmer
> at trykke koblingen ned

hellere det en hvis skiftet er den anden vej. altså vant til manuel gear og
er kommet over i en "tomat kasse" bil.
af personlige erfaringer kan jeg da hilse og sige at bremsen bestemt!!
ikke!! er velegnet til forsøg på at koble ud )
og bagved kørende vinker heller ikke glade tilbage efter sådan et stunt

Mvh
Gert

www.classic-ford-bornholm.dk
www.lynghoy.dk

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 28-05-04 10:07

"Andreas Frøsting" <andreas@phpwizard.dk> skrev i en meddelelse

> Fældede dd. vores koncerndirektør i at ridse min bil i sit kæmpe lokum
> af en mercer på Schweiziske plader (der er nogen der ka').

Og klaphatten havde self. ikke tilhensigt frivillig at meddele dig det?.
Hvis nej, hvilken koncern drejer det sig om?.

Fra : Ves

Dato : 28-05-04 11:05

http://virus112.com/

Fra : Andreas Frøsting

Dato : 28-05-04 11:29

>http://virus112.com/

Wrong :)

--
Andreas Frøsting
http://phpwizard.dk

Fra : anders majland

Dato : 28-05-04 21:48

> Wrong :)

Der holder da ellers ofte 2 lupo'er og nogle store mercedeser så det var
da et godt bud

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Andreas Frøsting

Dato : 29-05-04 18:38

>Der holder da ellers ofte 2 lupo'er og nogle store mercedeser så det var
>da et godt bud

Den lyseblå er min, den sorte er min chefs (se, det er sgu en chef med
go' smag - hva' laver du herude?

--
Andreas Frøsting
http://phpwizard.dk

Fra : Jakob Houkjær

Dato : 28-05-04 11:58

> [...]
>
> Fældede dd. vores koncerndirektør i at ridse min bil i sit kæmpe lokum
> af en mercer på Schweiziske plader (der er nogen der ka').

Hvad laver koncerndirektøren for Virus112 i en bil på schweiziske plader, er
firmaet ikke 100% dansk?

--
-------
mvh Jakob Houkjær.dk