It's back!
Fra : Ukendt

Dato : 27-05-04 07:59

Hej,

Så fik jeg endelig min Vectra til at se fin ud igen - holddakæft hvor har
jeg savnet den :)

De sidste par dage inden jeg fik den tilbage har jeg kørt rundt i en Astra G
1.6 Twinport '04. Den rundede 3.000km med mig bag rattet. Det er såmænd en
nydelig bil at se på, til bykørsel er den ganske rap endda :) Men benz
økonomien med mig bag rattet er ringere end Vectraens....

Første tur i den på vej hjem fra værkstedet lod jeg højre fod falde til
gulvet 10-15 sekunder fra de tilladte 130... Jeg synes ellers Astraen havde
kræfter nok, og at jeg vil kunne vænne mig til dem - men det fik Vectraen
overbevist mig om at jeg ikke kunne alligevel :)

Regningen fra værkstedet endte på 6900kr. (incl. moms!)... Og det
lakeringsarbejde der er lavet på den er SÅ flot!

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94 <- it's back!

Fra : Jens-Ole H. Møgelmos~

Dato : 27-05-04 08:32

Hej Bjørn..

Var lige inde og kigge på Opelpower.dk, og så at du har haft den på
rulefelt.. Det skulle vel ikke være i området omkring Brønderslev? Jeg kunne
godt tænke mig at få Mini'en skruet efter, og er nordpå fra lørdag til
tirsdag..

--
Mvh. Jens-Ole H. Møgelmose
Morris Mini Van '79

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-04 08:50

"Jens-Ole H. Møgelmose" <birgittejens-ole@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kunne
> godt tænke mig at få Mini'en skruet efter, og er nordpå fra lørdag til

Det var i Brande...

Bilgården i Brønderslev, ude på Bryggerivej har rullefelt :)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94 <- it's back!

Fra : Jens-Ole H. Møgelmos~

Dato : 27-05-04 08:53

Nå ja..
Det kunne være man skulle høre om de havde tid..
Hvad med dem der var i tylstrup på et tidspunkt..? Findes de stadig?

--
Mvh. Jens-Ole H. Møgelmose
Morris Mini Van '79

Fra : Ukendt

Dato : 27-05-04 09:58

> Nå ja..
> Det kunne være man skulle høre om de havde tid..
> Hvad med dem der var i tylstrup på et tidspunkt..? Findes de stadig?

Ja, det gør de faktisk - Men de er flyttet.

Det er www.RH-MotorSport.dk der boltrede sig i Tylstrup i deres tidlige år

Fra : Anders Houmark

Dato : 27-05-04 09:56

Bjørn wrote:
> Hej,

Hej Bjørn

> Regningen fra værkstedet endte på 6900kr. (incl. moms!)... Og det
> lakeringsarbejde der er lavet på den er SÅ flot!

Det er da fedt nok.. Tillykke, eller hvad man nu skal sige i sådan en
situation

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk