Ventiler ved varmesystem på Golf2
Fra : Ole Frederiksen

Dato : 25-05-04 18:36

Min golf er sprunget læk i varmelegmet og i den forbindelse undre jeg mig
lidt over 2 ventiler der sidder der hvor slangerne kommer ud af kabinen.
Imellem dem er er også en lille tynd slange. Hvad er de der for. Kan man
forstille sig at de skal reducere trykket og det måske er det de ikke har
være så gode til?

Der er iøvrigt ingen vej uden om at skal have hele puden ud for at skifte
varmelegmet vel?

Hilsen Ole Frederiksen

Fra : Kent Nielsen

Dato : 25-05-04 22:01

HEJ.
"Ole Frederiksen" <baltzer@mail-online.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> forstille sig at de skal reducere trykket og det måske er det de ikke har

Engang i ´90erne blev der indkaldt Golf 2 i stor stil for at få disse
monteret, det var noget med at man kunne få skoldningsskader på fødderne da
varmeveksleren kunne sprænges under kørsel. Det skulle disse forhindre.

> Der er iøvrigt ingen vej uden om at skal have hele puden ud for at skifte
> varmelegmet vel?

Been there, done that, bought the t-shirt

Kent Nielsen

PS den koster ikke mange kr ved Krogslund Autodele.