Vindues visker/vasker
Fra : Zeros

Dato : 25-05-04 18:18

På min Corolla fra '90 er viskerne ved at være slidte. Jeg har derfor købt
nogle universale som jeg ville montere. Meeen... de viskere der sidder på
Corollaen nu, kan kun afmonteres med skruer på selve viskerarmen. Og altså
ikke afmonteres der hvor selve viskeren kan dreje rundt. Man plejer da bare
at kunne pille dem af, og så sætte nye på med et clips-system. Men altså
ikke her...
Skal jeg så ned og købe dyre originale Corolla viskere, eller kan man få et
nyt endestykke til viskerarmen hvor de universale kan påmonteres?

Fra : Jørgen L

Dato : 25-05-04 18:40

> [...]
et
> nyt endestykke til viskerarmen hvor de universale kan påmonteres?

Du skal bare købe visker gummi, det er billigere end nye viskere

Hilsen Jørgen

---

Fra : Zeros

Dato : 25-05-04 18:46

> Du skal bare købe visker gummi, det er billigere end nye viskere
>
> Hilsen Jørgen

Men de er meget rustne og trænger til udskiftning.

Fra : Jørgen L

Dato : 25-05-04 18:52

> Men de er meget rustne og trænger til udskiftning.

Så ville jeg ofre nogle originale Toyota viskere, det er meget billigere at
kun skifte gummiet
Og jeg syntes at gummi kvaliteten er bedre end de billige viskere.

Hilsen Jørgen

---