vw carravelle T2 udstyr???
Fra : Preben Seerup

Dato : 25-05-04 17:26

nogen der ved hvor jeg kan få styling/udstyr til en vw caravelle T2???

nogen der kender hjuldataen på sån en så der kan komme alu på????

Fra : Tackleberry

Dato : 25-05-04 17:51

"Preben Seerup" <seerup@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> nogen der ved hvor jeg kan få styling/udstyr til en vw caravelle T2???
>
> nogen der kender hjuldataen på sån en så der kan komme alu på????

Hvorfor ikke bare gøre som vi gjorde i ´69?
Vi malede blomster på og det var bare så feeeeedt...
Og så er det miljørigtigt..

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 25-05-04 23:33

Har du prøvet på www.caravelle.dk

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Preben Seerup

Dato : 26-05-04 18:10

ja har prøvet på www.carevelle.dk men desværre er der kun T4....

meddelelse news:40b3c989$0$3047$14726298@news.sunsite.dk...

Fra : Jan Vennike

Dato : 26-05-04 19:17

"Preben Seerup" <seerup@post.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> nogen der ved hvor jeg kan få styling/udstyr til en vw caravelle T2???
>
> nogen der kender hjuldataen på sån en så der kan komme alu på????

Start med at få den lakeret ligesom min:
www.vennike.dk\diverse\caravelle.jpg

Den var sådan da jeg købte den - har vist tilhørt en autolakerer.

Jan

Fra : Verner Johnsen

Dato : 26-05-04 21:30

On Tue, 25 May 2004 18:26:18 +0200, "Preben Seerup"
<seerup@post.tdcadsl.dk> wrote:

>nogen der ved hvor jeg kan få styling/udstyr til en vw caravelle T2???
>
>nogen der kender hjuldataen på sån en så der kan komme alu på????

Det er jo efterhånden en del år siden denne model udgik, så der nok
ikke ret mange, der bruger tid på at fremstille gadgets specielt til
denne model.

Men du kunne jo prøve at spørge ham her.

<http://www.vwbus.no/ekstra_utstyr.htm>

Nederst på denne side er der også nævnt en lille smule om fælge.

--
Venlig hilsen Verner
1986 VW Transporter Syncro 2,1 l (Autocamper)