Hvem arbejder hos Nissan ?
Fra : Mihai Marinescu

Dato : 25-05-04 14:18

Hej,
Jeg leder efter en orig service/værksted manual til en Nissan Primera P12.
Kan ikke finde nogen der har en anelse hvad sådan en koster. Jeg har en
lille del af den men vil gerne have hele manualen.

Mvh.
Mihai

Fra : Simon G.

Dato : 25-05-04 19:38

"Mihai Marinescu" <mihai@marinescu.dk> wrote in

> [...]
> P12. Kan ikke finde nogen der har en anelse hvad sådan en koster. Jeg
> har en lille del af den men vil gerne have hele manualen.

Hej Mihai

Jeg har en "Driver Information System"-manual til en P12 som pdf-fil. Det
ligner bestemt noget et værksted kan bruge (en masse diagrammer og tekniske
forklaringer). Det eneste jeg kan forstå, er hvordan jeg kommer ind "bag
ved" computerdisplayet (til noget der hedder confirmation/adjustment mode),
selv om der desværre ikke er så meget at justere på

Det eneste problem er, at manualen fylder næsten 5 MB, men hvis du vil have
den sendt til din email-adresse, så sig bare til.

-SG