Under 1,6 mm -> syn?
Fra : Kristian Knudsen

Dato : 25-05-04 14:05

Hej.

Jeg har et sæt fordæk, som er under spærregrænsen :) og jeg skal til syn.

Skal jeg skifte over til mine vinterdæk indtil jeg får de nye eller vil jeg
kunne klare mig..?

Jeg gider ikke til omsyn pga. det, men hvis jeg kun for bemærkningen om at
de skal skiftes inden en hvis dato, så er det ok.. Så når jeg det jo.

Ved I det..??

Mvh.
Kristian

..... som i weekenden opdagede hvor stor en Passat Variant er, da den
nyindkøbte excentersliber og UltraGlozz´en skulle afprøves.... he he..

Fra : Peter Sindrup

Dato : 25-05-04 15:10

> Jeg har et sæt fordæk, som er under spærregrænsen :) og jeg skal til syn.

Det er en sikker omstilling.

> Skal jeg skifte over til mine vinterdæk indtil jeg får de nye eller vil
jeg
> kunne klare mig..?

Ja, det skal du. Og husk at skifte alle 4

> Jeg gider ikke til omsyn pga. det, men hvis jeg kun for bemærkningen om at
> de skal skiftes inden en hvis dato, så er det ok.. Så når jeg det jo.

Du har ikke "en snebolds chance i helvede" for at nøjes med en bemækrkning.
Det er en 100% sikker omstilling - hvis du da kan nøjes med det.

m.v.h.

Peter

Fra : Roberto Saldo

Dato : 25-05-04 15:28

Peter Sindrup wrote:

> Det er en sikker omstilling.

Vi kan heller ikke opfordre til fusk her i gruppen.

Du skal ikke køre rundt på mine veje ;) med sådan noget tyndslidt
gummi på!

Så dyrt er det heller ikke med ordentlige dæk.

--
Roberto Saldo (4x1000kr under bilen)

Fra : Peter Sindrup

Dato : 25-05-04 15:51

> Du skal ikke køre rundt på mine veje ;) med sådan noget tyndslidt
> gummi på!

Lige presis!
Bremser, dæk og styrtøj, det SKAL bare være OK -
blæse være med resten (tm)

> Så dyrt er det heller ikke med ordentlige dæk.

Nej. AGL kan klart anbefales for den prisbeviste.
(Nej, jeg har ingen aktier i AGL)

Fra : TGD

Dato : 25-05-04 16:01

"Peter Sindrup" <nospamnews@psi.avic.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Nej. AGL kan klart anbefales for den prisbeviste.
> (Nej, jeg har ingen aktier i AGL)

Hvis man fanger mekkerne på en god dag.

Fra : König

Dato : 25-05-04 16:32

"Peter Sindrup" <nospamnews@psi.avic.dk> skrev i en meddelelse
> Det er en sikker omstilling.

Nej det er ikke - du får kun en påtale for det . . . .

Ref.: Vejledning for Satens Bilinspektion 2004, Afsnit 14.03, side 12.

MVH König