Træk så til højre for p'kker...
Fra : Ukendt

Dato : 25-05-04 12:02

Hej folkens

I forbindelse med hastighedsstigningen til 130 km/t, var det meningen, at
bilisterne også skulle blive bedre til at trække til højre på motorvejen.

Desværre ser man ikke nogen forbedring, IMO.

Kedeligt - meget kedeligt.

Jeg har kun een ting at sige til dem, der ikke vil trække til højre:

http://tinyurl.com/28jrb

--
/Jan W Nielsen

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 25-05-04 14:14

[snip]
> Jeg har kun een ting at sige til dem, der ikke vil trække til højre:
>
> http://tinyurl.com/28jrb

Pas du nu på du ikke http://lustich.de/lustich/videodb-videos-72-17.html...

Mvh
Michael

Fra : Ukendt

Dato : 25-05-04 15:35

> Pas du nu på du ikke
http://lustich.de/lustich/videodb-videos-72-17.html...

He-he

Sådan kan man jo godt have det i ny og næ..

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Beach

Dato : 26-05-04 00:14

Jan W. Nielsen skrev:

> Hej folkens
> Jeg har kun een ting at sige til dem, der ikke vil trække til højre:

Jeg har kun en måde at reagere på da jeg selv er "pist off" over dem der
ikke kan finde ud af det...

Kører dagligt fra Roskilde mod Kbh. og smutter af highway ved
transportcenteret i Taastrup-

Er begyndt at "acceptere" af folk ikke kan finde ud af det på en
motorvej med kun 2 vognbaner. Men lige efter afkørsel Flyng bliver det
til 3 vognbaner.

Jeg bor selv mest i højre vognbane inden Flyng men venter altid med at
trække ind i inderste bane efter Flyng til jeg har set hvad chaufføren
foran mig gør. Som regl så er der 11:00 ikke nogen grund til at ligge i
midtersporet men trafik nok til at der altid er en bil foran. Hvis han
ikke i løbet af 2-300 meter af sig selv trækker ind i højre vognbane så
giver jeg ham 2-3 korte blink med det lange. Hvis chaufføren stadig
ligger og sover helt alene ude i midten af det hele så er det jeg bliver
en smugle "pist off" og gør noget som måske ikke er et hak bedere!

Jeg ligger mig selv ud i højre, og trækker stille og roligt op og forbi
chaufføren og skåler til ham med min kaffekop. I 9 ud af 10 så fanger de
den og de trækker ind bag mig for lidt senere finde ud af at jeg ikke
kører 110Km/t men kun 93-100 km/t og kort tid efter overhaler mig men
"husker" at trække ind til højre igen.

Den sidste "idiot" bliver liggende ude i ingemandsland sammen med hans
sovepude og sut. Her kan jeg de fleste gange nå at ligge mig ud i midten
foran ham og langsomt lade ham prøve hans egen medecin. Her flipper
chaufføren som regl helt ud og trækker voldsomt ud i venstre vognbane
for at overhale mig. Så er det at den går helt galt for mig... Hvis jeg
vureder at der er plads nok til at lege lidt så får min bil lidt mere
højre pedal ind til han vågner op og måske indser at det ikke er mig men
ham selv der skulle lave en U-vending og køre hjem og tage et par timer
mere

Min lille leg ved jeg da godt vil blive diskuteret her i NG, og jeg
prøver ikke at lege politimand. Jeg er også ganske klar over at jeg ikke
må de ting jeg nu engang gør. Jeg syntes selv jeg er forsvarlig nok til
at kunne vurdere hvornår det er "fornuftigt" at "opdrage på andres børn"
og hvornår man bare skal trille afsted på egen vis.

Der er sikkert også nogle stykker der vil "brokke" sig over at
søndagsbillisten er blevet sluppet ud før tid, når jeg ligger med de
93-100 km/t på en motorvej. Til det kan jeg kun sige at jeg som holder
de 100-110 hvis jeg ikke lige kan finde mig en "rigtig" stor (læs:
lastbil) at hæfte mig på

Tja... Mit lille tilskud til en ting som næsten dagligt får væsken i
mine nedre regioner til at koge over *S*

--
->Yours Faithfully<-
//Beach

Fra : Ukendt

Dato : 26-05-04 21:50

"Beach" <news@freestyle.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lastbil) at hæfte mig på
>
> Tja... Mit lille tilskud til en ting som næsten dagligt får væsken i
> mine nedre regioner til at koge over *S*

Hvad sker der for dig?

Det er da irriterende, hvis folk ikke gider trække til højre... Men det er
da langt værre at overhale højre om, eller?

/Christian Kofod.

Fra : niels larsen

Dato : 26-05-04 23:02

"CDK" <l8runATsofthomeDOTnet> skrev i en meddelelse

> "Beach" <news@freestyle.dk> skrev i en meddelelse

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 måtte lige tælle til 10 inden jeg lukker galde
ud!!
Jeg vil da håbe at næste gang du laver det nummer med at køre højre om,
at politiet ser det, det er fuld kommen vandvittigt at gøre sådanne
ting.

Niels

Fra : bilr

Dato : 27-05-04 12:30

"CDK" <l8runATsofthomeDOTnet> wrote in message news:<40b502f6$0$316$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> "Beach" <news@freestyle.dk> skrev i en meddelelse

Har du overvejet at tale med en psykiater om dine problemer?
Det tror jeg ville være fornuftigt, inden der sker noget alvorligt!

bilr