Hvor finder jeg 40-50 cm værkstedsbukke?
Fra : Jens Jakob Andersen

Dato : 25-05-04 08:32

Hej,

Jeg har en VW transporter, og skal bruge nogle
værkstedsbukke/hjulbukke. Og i Silvan, T Hasen, Høyer osv. har de
altså kun ca 35 cm høje hjulbukke, og det hjælper ikke med en
Transporter.

Hvor finder jeg 40-50 cm høje værkstedsbukke?

Mvh

Jens Jakob

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 25-05-04 09:04

"Jens Jakob Andersen" <jj92@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:feb712b0.0405242307.17f7e3e3@posting.google.com...
> [...]
> altså kun ca 35 cm høje hjulbukke, og det hjælper ikke med en
> Transporter.
>
> Hvor finder jeg 40-50 cm høje værkstedsbukke?

Biltema har nogen der går op til 56 cm til 129,-

/Jakob

Fra : Steffen Hansen

Dato : 25-05-04 11:24

"Jens Jakob Andersen" <jj92@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> altså kun ca 35 cm høje hjulbukke, og det hjælper ikke med en
> Transporter.
>
> Hvor finder jeg 40-50 cm høje værkstedsbukke?

Onkel Harald har nogen der går til 60cm....

/S