Støjsvage dæk...hvilke?
Fra : NIL

Dato : 25-05-04 01:18

Hej supergruppe...

Nu kommer jeg med et af de evindelige spørgsmål, som har været oppe
før...[Kunne ikke finde noget brugbart].

Jeg skal ha' fire nye dæk til Corolla'en. Har tænkt mig at købe hos
www.daekonline.dk .
Størrelsen skal være 195/50 R15, men denne gang vil jeg have støjsvage dæk,
der samtidig er effektive i (næsten) al slags vejr.
Jeg har luret på Continental Premium Contact (med 'Felgenrippe'). Er det et
godt bud, eller har I andre gode forslag?

Come on, guys!

Hilsen
NIL

Fra : TGD

Dato : 25-05-04 16:11

"NIL" <nilau4@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
et
> godt bud, eller har I andre gode forslag?

Yokohama har flere modeller der er i blødere gummi for lavere støjniveau,
men bagsiden er så levetiden er kortere.

Fra : Deaster

Dato : 25-05-04 16:25

NIL wrote:

> [...]
> før...[Kunne ikke finde noget brugbart].
>
> Jeg skal ha' fire nye dæk til Corolla'en. Har tænkt mig at købe hos

God fornøjelse med ventetiden.

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 25-05-04 16:38

On 25 May 2004 15:24:37 GMT, "Deaster" <nospam@deaster.dk> wrote:

>God fornøjelse med ventetiden.

Sjovt nok hvor stor forskel der er på dét herinde....

Man kan iøvrigt track and trace sine dæk via www.reifendirekt.dk

/Mogens

Fra : Rasmus

Dato : 25-05-04 16:55

"Deaster" <nospam@deaster.dk> wrote in message

> God fornøjelse med ventetiden.

Jeg har lige købt 4 dæk hos daekonline i størrelsen 205-45 / 16",
leveringstiden var 3 hverdage. Det kan jeg fint leve med.
Hos mit lokale dækcenter som forøvrigt skulle have det dobbelte, mente de at
det ville tage ca. 1 uge at få dem hjem.

mvh
Rasmus

Fra : NIL

Dato : 25-05-04 23:49

"Rasmus" <SLETDETHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
at
> det ville tage ca. 1 uge at få dem hjem.

Hmm...ja...det ser ud til, at det er fifty/fifty om leveringstiden er kort
eller lang. Men jeg tror jeg vil ta' chancen.
Jeg skal bruge dækkene senest i slutningen af juni måned - så mon ikke det
går....

Har I i øvrigt noget godt eller skidt at sige om Continental Premium
Contact-dækkene? De skal ikke bruges til "on the edge"-kørsel, men til
såkaldt almindelig brug...

Hilsen
NIL