Sharan
Fra : Niels Christensen

Dato : 24-05-04 21:37

Hej kloge hoveder

Jeg har netop købt en VW Sharan 1.9 TDI 90 HK fra 1996, men den rasler fra
motoren omkring 1800-1900 omdr/min.
Jeg synes ikke at noget sidder løst, heller ikke plastafskærmningen på
motoren. Hvad kan det være?

Thansen sælger en tuningsboks til 90 HK versionen med 8-benet stik. Der
findes også en 10 benet version. Hvor sidder disse ben?

På forhånd tak for hjælpen.

mvh Niels

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-04 21:41

> Jeg har netop købt en VW Sharan 1.9 TDI 90 HK fra 1996, men den rasler fra
> motoren omkring 1800-1900 omdr/min.
> Jeg synes ikke at noget sidder løst, heller ikke plastafskærmningen på
> motoren. Hvad kan det være?

Varmeskjold på manifold eller katalysator

--
Tom

Fra : Jan Vennike

Dato : 25-05-04 05:03

> Varmeskjold på manifold eller katalysator
>

> --
> Tom

Skulle lige til at foreslå det.

Har haft en Seat Toledo med samme motor - og der sad der bag motoren et
lille tyndt varmeskjold, som flækkede efter 30-40.000 km og derefter raslede
noget så umanerligt.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me