Fiat punto, radio og ur
Fra : Jesper G

Dato : 24-05-04 19:10

Jeg har en Fiat Punto 60 SX fra 95 , og jeg har netop oplevet noget
underligt. Mit ur og min radio virker ikke - alt andet virker!! Hvad
kan dette skyldes - og er det noget man selv kan fixe?

mvh

Jesper

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-04 19:23

"Jesper G" skrev

> Jeg har en Fiat Punto 60 SX fra 95 , og jeg har netop oplevet noget
> underligt. Mit ur og min radio virker ikke - alt andet virker!! Hvad
> kan dette skyldes - og er det noget man selv kan fixe?

Har du tjekket sikringen ??

VenHils
Peter

Fra : Jesper G

Dato : 24-05-04 21:50

Nej Hvor sidder den henne?!!

Jesper

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 25-05-04 05:46

On Mon, 24 May 2004 22:49:37 +0200, Jesper G <jesper_spamtag@bone.dk>
wrote:

>Nej Hvor sidder den henne?!!

I sikringsboksen?

....som man finder vha. instruktionsbogen...

/Mogens