Hvilken startspærre ?
Fra : Søren Schaarup

Dato : 24-05-04 14:41

Hejsa,

jeg har for nyligt købt en Peugeot 306 fra '96, der sidder en startspærre i
som
jeg ikke kan identificere. "Nøglen" til at deaktivere startspærren er nemlig
ved at
være defekt, og jeg aner ikke hvordan jeg skal opstøve sådan en.

Jeg har postet et billede i dk.binaer i håb om en af jer kan fortælle mig
hvilket
mærke/type startspærre det er :)

SS.

Fra : Denner [9400]

Dato : 24-05-04 15:21

Det ligner en Standard Peugeot nøgle, så mon ikke det er en Peugeot ligende
alarm...! Ring til peugeot, de kan evt, fikse en ny "nøgle"..

Dennis

Fra : Søren Schaarup

Dato : 24-05-04 17:48

Hejsa,

det lyder da godt :)

Men jeg ringede til Peugeot tidligere i dag, og ham jeg snakkede med kendte
kun til
deres "nummersystem panel", men jeg prøver at drøne derud imorgen og vise
det
frem :)

Tak :)

SS.

Fra : Paw Jensen

Dato : 25-05-04 05:46

> [...]
> være defekt, og jeg aner ikke hvordan jeg skal opstøve sådan en.
>
> Jeg har postet et billede i dk.binaer i håb om en af jer kan fortælle mig

Mener der er en Cobra.
Det er typisk den Peugeot bruger til eftermontering.

Paw