Tang til forrør på Golf 2
Fra : Brian Skaarup

Dato : 24-05-04 11:26

Davs!

Hvor kan den tang der er nødvendig når man skal montere et
forrør på en Golf 2 købes?.

Forrøret sidder jo fast med et par genstridige clamps og det er næsten
umuligt at skifte uden denne tang.

Hverken Hoyer, Krogslund eller thansen har den

Fra : Christian Flasche

Dato : 24-05-04 12:05

Brian Skaarup <brian@nocannedmeat.skaarup.org> skrev i en
nyhedsmeddelelse:oaj3b0lp1incmh2u7crfbp1ssm3vsad60a@4ax.com...
> [...]
> umuligt at skifte uden denne tang.
>
> Hverken Hoyer, Krogslund eller thansen har den

Hej Brian

Jeg har været med til at skifte forrør på min brors Golf 2,
der brugte vi et par kileformede plader han havde købt,
de skulle så bankes ind i clampen
hvor han købte dem hved jeg ikke,men jeg kan da spørge
ham.Det var forøvrigt ikke så svært at skifte forrøret med dem.
Jeg mener også at vi satte nye clamps på ved samme lejlighed
da den tidligere ejer af bilen havde slebet noget af clampen for
at få den på plads.

--
Hilsen Christian

Fra : A K.

Dato : 24-05-04 17:44

"Christian Flasche" <chr.flasche@12move.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg mener også at vi satte nye clamps på ved samme lejlighed
> da den tidligere ejer af bilen havde slebet noget af clampen for

Jeg mener de har de kileformede plader til at af / påmontere clampsene med
ved quickpot, der har en af kammeraterne købt sine

Fra : Rasmus

Dato : 24-05-04 17:12

"Brian Skaarup" <brian@nocannedmeat.skaarup.org> wrote in message
> [...]
> forrør på en Golf 2 købes?.
>
> Forrøret sidder jo fast med et par genstridige clamps og det er næsten

Hos VW??

Værktøjet hedder VW tool No. 3049A

Haynes foreslår at hvis man ikke har værktøjet, piller man
udstødningsmanifolden af og tager manifold+forrør med til VW.

mvh
Rasmus

Fra : Fam. Olsen

Dato : 24-05-04 17:53

"Rasmus" <SLETDETHERmaximreality@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Haynes foreslår at hvis man ikke har værktøjet, piller man
> udstødningsmanifolden af og tager manifold+forrør med til VW.

Det burde ikke være nødvendigt. De tidligere omtalt pladekiler kan man da
lave selv.

l l
l l
l l
\ /

De skal se sådan ud. Målene vil jeg se om jeg kan huske at få taget i morgen
på jobbet.

MVH Niels