Hyundai Matrix
Fra : Jørgen Elmer

Dato : 23-05-04 21:33

Jeg er ved at købe en sådan.
Det er jo en dejlig pris, og når man har 3 store børn og ikke for
mange penge, - er det så ikke et fornuftigt valg?
Hyundai har det jo ikke for godt m.h.t. rust, men når bilen er ny og
bliver undervognsbehandlet, - og der er 6 års rustgaranti. mon ikke
det går så ?

Jeg har kørt en prøve tur, med hele familien og det var en stor
succes, så jeg må indrømme at jeg er fristet......Selvom det er noget
billigt koreaner plastik, eller er det ?

Kommentarer modtages.

m.v.h.
Elmer

Fra : Olesen

Dato : 23-05-04 21:37

"Jørgen Elmer" <virker@ikke.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> succes, så jeg må indrømme at jeg er fristet......Selvom det er noget
> billigt koreaner plastik, eller er det ?

Personligt mener jeg, at Getz'en er den mest europæiske koreaner du
kan få idag.
Pæn design, og resten følger ganske godt med.
Så gi' den en SUVO behandling hvert 2. år, og du
bør holde rusten fra dørene..))

Fra : Jørgen Elmer

Dato : 24-05-04 11:21

On Sun, 23 May 2004 22:36:46 +0200, "Olesen" <olesen@jubiipost.dk>
wrote:

> [...]
>kan få idag.
>Pæn design, og resten følger ganske godt med.
>Så gi' den en SUVO behandling hvert 2. år, og du

Jeg kan godt støtte dig ang Getz'en, men med 3 store (voksne) børn
går den altså ikke......

Fra : Steffler @ Home

Dato : 23-05-04 21:55

"Jørgen Elmer" <virker@ikke.dk> wrote in message
> [...]
> succes, så jeg må indrømme at jeg er fristet......Selvom det er noget
> billigt koreaner plastik, eller er det ?

Hvis det er billigt plastik, og føles hårdt, så er det nok knap så
proppet med thalater som det "dyre blødere" plast
Så kan du glæde dig over at der måske kommer en efternøler
istedet

> Kommentarer modtages.

Hermed gjort

/S

Fra : chr

Dato : 23-05-04 22:04

er det ?

> [...]
> proppet med thalater som det "dyre blødere" plast
> Så kan du glæde dig over at der måske kommer en efternøler

holda op de er jo overhoved ikke farlige... , ifølge branchens egen side:

http://www.phthalater.dk/index.asp?page=3

'Konklusioner fra de nyeste undersøgelser – og den nuværende viden om de
sundheds- og miljømæssige effekter ved brugen af phthalater – peger entydigt
på, at de udgør en begrænset eller ingen risiko for menneskers sundhed eller
miljøet'

sjovt nok er phthalater jo forbudt i legetøj til børn under tre år...

Chr.

Fra : Propellen

Dato : 24-05-04 16:47

On Sun, 23 May 2004 22:32:54 +0200, Jørgen Elmer <virker@ikke.dk>
wrote:

> [...]
>succes, så jeg må indrømme at jeg er fristet......Selvom det er noget
>billigt koreaner plastik, eller er det ?

Mine forældre har sådan en æske og jeg må altså tilstå, at den er
ganske okay. Syntes ikke der er noget "koreaner plastik" Det er sq
hverken bedre eller dårligere end "japser plastik". Mine forældres er
snart 2 år, og der er ikke noget plastik der er knækket/brækket.

Det er jo ikke nogen racerbil. Men den kan sagtens tage en overhaling
eller 2. Og komforten er ganske fortrinlig IMO. Sygt mange kopholdere
& skuffer hist og her.
Hvis man ikke vil bruge en billiard kroner på en bil, ville jeg mene
den er okay. Jeg syntes det er lækker vogn.

--
/Prop

Propellen(snabela)SoftHome(punktum)Net