Lynhurtigt Lupo 3L spørgsmål
Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-05-04 20:50

Hvordan resetter man triptælleren?
(manden siger, der INTET sker ved at trykke på knappen)

/Mogens

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-05-04 20:59

Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>Hvordan resetter man triptælleren?
>(manden siger, der INTET sker ved at trykke på knappen)

Tryk hårdere, eller køb en ny triptæller ;(

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-05-04 20:57

On Sun, 23 May 2004 21:59:19 +0200, jan@stevns.net wrote:

>Tryk hårdere, eller køb en ny triptæller ;(

Der er sikkert een eller anden spidsfindighed.
Jeg foreslog ham at trykke i 10 sek., men lige meget hjalp det.
Han har lige hentet den (import)

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-04 21:02

> Jeg foreslog ham at trykke i 10 sek., men lige meget hjalp det.
> Han har lige hentet den (import)

Hmm.. Ok... Er bilen tændt..?

--
/Jan W Nielsen

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-04 17:24

> Hmm.. Ok... Er bilen tændt..?

Er det ikke kun Citroen man "tænder"

(eller gamle sierra'er)

--
Tom

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 24-05-04 17:26

On Mon, 24 May 2004 18:23:57 +0200, "Tom"
<t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Er det ikke kun Citroen man "tænder"

Ja man bliver det næppe på en Yaris :)

/Mogens

Fra : Uffe Ravn

Dato : 24-05-04 20:12

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev

> Er det ikke kun Citroen man "tænder"

Nope, det var ikke nødvendigt, de selvantændte.

> (eller gamle sierra'er)

Dem fyrer man til gengæld op under. I turbofart!

Og kom så ikke her og sig jeg ikke kan min dfb historie*G*

Mvh.

Fra : Olesen

Dato : 24-05-04 20:29

> Dem fyrer man til gengæld op under. I turbofart!

Det var nu Sierra'er en mass som overlevede til brændertræffet
forleden på karup flyveplads.

-BMW'erne kogte pølser på stribe hehe....

Fra : Uffe Ravn

Dato : 24-05-04 21:50

"Olesen" <olesen@jubiipost.dk> skrev

> Det var nu Sierra'er en mass som overlevede til brændertræffet
> forleden på karup flyveplads.
>
> -BMW'erne kogte pølser på stribe hehe....

Her tænkte jeg så på Toms turbo.

Mvh.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-05-04 21:02

"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev

> Der er sikkert een eller anden spidsfindighed.
> Jeg foreslog ham at trykke i 10 sek., men lige meget hjalp det.

Prøv både med og uden tænding på.

Mvh.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 23-05-04 21:33

"Uffe Ravn" <uffesaffald@hotmailpunktumcom> skrev
> tænding
"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev
tændt..?
"Mogens Knudsen" <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev
tænding?
"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev
tænding på.

Måske er der noget om det?

Vi venter i tænding øh. spænding.

Mvh.

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-04 21:01

> Hvordan resetter man triptælleren?
> (manden siger, der INTET sker ved at trykke på knappen)

Han skal holde "RES"-kanppen på venstre side af rattet inde i 5 sek.. (tror
jeg det er)

--
/Jan W Nielsen

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-05-04 21:03

On Sun, 23 May 2004 22:01:28 +0200, "Jan W. Nielsen" <intetsvar>
wrote:

>Han skal holde "RES"-kanppen på venstre side af rattet inde i 5 sek.. (tror
>jeg det er)

Med eller uden tænding?
(ja man ved sgu aldrig...)

/Mogens
'95 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V m/232 hk

Fra : John Sahl

Dato : 23-05-04 21:05

Mogens Knudsen wrote:
> '95 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V m/232 hk

Målte hk eller opgivne?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-05-04 21:08

On Sun, 23 May 2004 22:05:10 +0200, "John Sahl"
<spamtrap7@mandezonen.dk> wrote:

>Målte hk eller opgivne?

Det er dé hestekræfter, bilen er opgivet til i papirerne...

/Mogens

Fra : John Sahl

Dato : 23-05-04 21:09

Mogens Knudsen wrote:
> Det er dé hestekræfter, bilen er opgivet til i papirerne...

Lad os snart se en måling, så vi kan se hvad sådan en italiensk
fuldblodsmaskine yder på papiret, jeg er rent faktisk lidt nysgerrig.

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-05-04 21:10

On Sun, 23 May 2004 22:09:28 +0200, "John Sahl"
<spamtrap7@mandezonen.dk> wrote:

>Lad os snart se en måling, så vi kan se hvad sådan en italiensk
>fuldblodsmaskine yder på papiret, jeg er rent faktisk lidt nysgerrig.

De har 4x4..., John :)

/Mogens

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-05-04 21:12

On Sun, 23 May 2004 22:10:04 +0200, Mogens Knudsen
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>De har 4x4..., John :)

DEN har 4x4, og den slags rullefelter hænger ikke på træerne

/Mogens

Fra : Holten

Dato : 24-05-04 21:01

> DEN har 4x4, og den slags rullefelter hænger ikke på træerne

Vi har da i hvert fald en på Fyn.

MVH

Holten

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 24-05-04 21:02

On Mon, 24 May 2004 22:01:19 +0200, "Holten" <Virkerikke@mail.dk>
wrote:

>Vi har da i hvert fald en på Fyn.

Hør nu her - I må prøve at forstå, at Broen ødelægger trafikken på
tværs af DK. Ikke at "vi" ikke har råd til at betale, men man er vel
jyde af sind

/Mogens

Fra : Henrik B.

Dato : 24-05-04 21:10

"Holten" <Virkerikke@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Vi har da i hvert fald en på Fyn.

Hvem er det?

M.v.h.

Fra : John Sahl

Dato : 23-05-04 21:13

Mogens Knudsen wrote:
> De har 4x4..., John :)

Jeg ved godt det er lidt svært at få adgang til et 4x4 rullefelt,
men Thomas ved da hvor der findes et

Fra : Leonard

Dato : 23-05-04 21:26

Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Hvordan resetter man triptælleren?

Triptælleren nulstilles ved at trykke knappen under den ind i kort
tid.
Forbrugstælleren nulstilles ved at holde knappen på enden af den
venstre stilk inde i 3-5 sek.

Begge med tænding på.

Sådan er det i hvert fald i min årg. 2000
--
Leonard

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-04 22:04

> Sådan er det i hvert fald i min årg. 2000

Du har vist ret...!

--
/Jan W Nielsen

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-05-04 21:38

On Sun, 23 May 2004 21:50:22 +0200, Mogens Knudsen
<dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> wrote:

>Hvordan resetter man triptælleren?

Thanx -> info givet videre.

/Mogens