Haynes til Peugeot 106
Fra : Annette Jensen

Dato : 23-05-04 20:07

Hejsa,

Hvor kan man købe subj., i Aalborg-området? Biltema har den ihvertfald ikke

// Troels

Fra : Annette Jensen

Dato : 23-05-04 20:08

> Hvor kan man købe subj., i Aalborg-området? Biltema har den ihvertfald
ikke

Det er iøvrigt til "106 II", dvs. den faceliftede model. Det er en '98'er
jeg skal bruge bogen "på".

// Troels

Fra : J W Nielsen

Dato : 23-05-04 20:17

> Hvor kan man købe subj., i Aalborg-området? Biltema har den
> ihvertfald ikke

Hej Troels...
Jeg bestilte en manual til min bil her:
www.haynes.co.uk
- den kom leveret til min adresse på 5 dage... Det kan nok også lade sig
gøre i Aalborg-området

Mvh
Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-04 20:34

> [...]
> www.haynes.co.uk
> - den kom leveret til min adresse på 5 dage... Det kan nok også lade sig

Det gjorde jeg også, og den var tilmed væsentlig billigere end dem man køber
i DK (det var iøvrigt netop til 106)

Thomas

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 23-05-04 21:07

"Annette Jensen" <test@test.dk> wrote in message
> Hejsa,
>
> Hvor kan man købe subj., i Aalborg-området? Biltema har den ihvertfald
ikke

Hvad med Thansen?
Her i holstebro har de ihvertfald et udvalg af haynes til at stå i
butikken..

--
/Dennis
Pug 106GTI

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-04 13:32

Hej.

Nu er det godt nok ikke til den "nye" model, men jeg har en Haynes
liggende til en 106 (1991 - 1996) som jeg ikke bruger, da min 106'er
er gået til de evige skrotmarker.

Den kan du afhente helt gratis i Aalborg hvis det har interesse.

Mvh. Brian
--
http://www.brinch.it
Hent BBC Webgallery V3 her.