Sommerdæk, hvorhenne?
Fra : Hjalte

Dato : 23-05-04 17:29

Hej.
Nu kan jeg snart ike vente længere. Sutterne skal udskiftes.
Jeg skal have sommerdæk på.
Men hvor plejer i andre at handle?

Det skal helst være et sted hvor jeg kan få monteret dækkene, med alt
hvad det indebærer.

Jeg skulle egentlig også bruge nogle nye fælge... Men det må vi nok
hellere vente lidt med

---
MVH.
Hjalte

"Lad være med at smide mælken ud når der ikke er mere i den, du får et kort pust af glæde næste morgen når du tror at der er noget tilbage."

Fra : Ukendt

Dato : 23-05-04 17:33

> Nu kan jeg snart ike vente længere. Sutterne skal udskiftes.
> Jeg skal have sommerdæk på.
> Men hvor plejer i andre at handle?

Sønderborg

--
Tom

Fra : Hjalte

Dato : 24-05-04 00:20

On Sun, 23 May 2004 18:33:10 +0200, "Tom" <t> wrote:

>Sønderborg

Arhhh....
Glemmer det hver eneste gang...

jeg bor i ballerup

---

Fra : Leonard

Dato : 23-05-04 17:53

Hjalte <hjalte@reloaded.dk> wrote:

>Men hvor plejer i andre at handle?

Blohms dæk, Bøgeskov
--
Leonard

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-05-04 18:05

On Sun, 23 May 2004 18:29:11 +0200, Hjalte <hjalte@reloaded.dk> wrote:

>Men hvor plejer i andre at handle?

Jeg køber dæk til familie og mekaniker (!) hér:
www.daekonline.dk

/Mogens

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 23-05-04 18:15

Mogens Knudsen wrote:

> Jeg køber dæk til familie og mekaniker (!) hér:
> www.daekonline.dk

Hej Mogens.

Hvordan med leveringen, fragtmand eller post DK, og skal der helst være
nogen hjemme ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-05-04 19:38

On Sun, 23 May 2004 19:15:19 +0200, "Dennis Hellan Pedersen"
<dhp(fjerndette)@dalbynet.dk> wrote:

>Hvordan med leveringen, fragtmand eller post DK, og skal der helst være
>nogen hjemme ?

På bestillingssiden er der en rubrik, hvor man kan tilføje en
kommentar. Jeg skriver dér, hvor på min adresse de skal sætte dækkene,
og dét funker bare hvér gang (jeg har købt en del dæk hos dem)

/Mogens

Fra : Deaster

Dato : 23-05-04 18:19

Mogens Knudsen wrote:

> Jeg køber dæk til familie og mekaniker (!) hér:
> www.daekonline.dk

Dem kan jeg godt nok ikke anbefale. En kollega bestilte 4 styk dæk til
levering, og der blev lovet en leveringstid på 5 dage, efter 14 dage
havde han ikke hørt noget, og mailede til dem, "mjaaa, de var lidt
forsinkede", de beklagede meget at han ikke havde hørt noget, men de
ville komme inden 5-6 dage, nå men efter 10 dage havde han endnu hørt
noget, mailede til dem, og én gang til de var lidt forsinkede, sååå
afbestilte han.

Min far prøvede også for en måneds tid siden, at bestille de nye
Goodyear regnvejrsdæk, som de skulle have på lager, han ville modtage
dem indenfor 1 uge, efter 2 uger havde han ikke hørt noget og mailede
til dem, "mjaaa, de var lidt forsinkede, de beklagede meget at han ikke
havde hørt noget. Gad vide om man havde hørt den før. Nå men de ville
få dem hjem inden 3-4 dage, og så ville de sende dem med det samme.
Efter ca 10 dage hvor han ikke havde hørt noget, mailede han igen,
"mjaaa de var lidt forsinkede men skulle komme indenfor 2-3 dage. Efter
en uge hvor han ikke havde hørt eller fået dæk fik de "fingeren"

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : hamselv

Dato : 23-05-04 18:44

Vi er ved at trykke vores leverandører helt i bund

indenfor 1 uge skulle vi kunne leverer dæk og fælge i løbet af meget få dage

--
VH
Flemming

Fra : Deaster

Dato : 23-05-04 19:15

hamselv wrote:

> Vi er ved at trykke vores leverandører helt i bund
>
> indenfor 1 uge skulle vi kunne leverer dæk og fælge i løbet af meget
> få dage

Øhhh ok ?

Deaster
"War is God's way of teaching
Americans geography"

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-05-04 22:37

hamselv wrote:
> indenfor 1 uge skulle vi kunne leverer dæk og fælge i løbet af meget
> få dage

Og?

Det kan jeg da allerede...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Jens

Dato : 23-05-04 19:22

> [...]

> hvad det indebærer.
>
> Jeg skulle egentlig også bruge nogle nye fælge... Men det må vi nok

Hva' med at få leveret dækkene, monteret på fælge?

Jeg har selv gode erfaringer med Give Dækcenter

<http://www.give-daek.dk/>

Leveret med fragtmand, afleveret i carporten som aftalt, da ingen var
hjemme.

Prisen var også OK.
--

/ Jens

Fra : Peter G C

Dato : 23-05-04 19:38

"Jens" <spam@finds.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Jeg har selv gode erfaringer med Give Dækcenter
>
> <http://www.give-daek.dk/>
>
> Leveret med fragtmand, afleveret i carporten som aftalt, da ingen var
> hjemme.

Lyder jo fornuftigt.

Jeg har også kun gode erfaringer med give-daek.dk

/Peter

Fra : Aksel

Dato : 23-05-04 20:19

"Hjalte" <hjalte@reloaded.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvad det indebærer.
>
> Jeg skulle egentlig også bruge nogle nye fælge... Men det må vi nok

Hvis du kan komme til Flensborg er dækkene væsentligt billigere end i
Danmark, jeg har købt hos Reifen Meerbach, de har værksted lige overfor
Citti.

Langberger Wegt25
24941tFlensburg

telefon +45 4615700200

Hilsen Aksel

Fra : Ukendt

Dato : 24-05-04 17:08

> Hvis du kan komme til Flensborg er dækkene væsentligt billigere end i
> Danmark, jeg har købt hos Reifen Meerbach, de har værksted lige overfor
> Citti.

joeh, men sidst jeg købte dæk i Flensborg blev det Fulda.....gosh hvor de
larmede så dem kan jeg absolut ikke anbefale.

--
Tom

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 23-05-04 22:40

Hjalte wrote:
> Jeg skulle egentlig også bruge nogle nye fælge... Men det må vi nok
> hellere vente lidt med

Hvis du skal have fælge samtidig så behøves du jo ikke handle et sted i
nærheden, da det så bare kan sendes til dig...

--
Mvh. Morten Fruergaard
Nu også dæk til personvogne... http://www.cf-offroad.dk:4567/index.php/