Virker kølertætner ?
Fra : Ukendt

Dato : 23-05-04 16:12

Hej!
Min Carina fra 95 drypper fra køleren, (jeg tror det er fra køleren). Er der
nogen, som har erfaring med om kølertætner hjælper og hvor hælder man det i.
I selve køleren eller i væskebeholderen ved siden af ?

Vh Claus

Fra : Fam. Olsen

Dato : 23-05-04 19:07

"Claus" <minemailadr a yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
i.
> I selve køleren eller i væskebeholderen ved siden af ?

Ja kølertætner virker. Faktisk virker det alt for godt. Man risikerer
tilstoppet kølesystem og varmeapparat. Jeg ville ikke bruge det.

MVH Niels

Fra : Søren D. Myler

Dato : 23-05-04 19:38

Hejsa

Hvis jeg var dig vil jeg se at finde en ny køler de er ikke så dyre

og det tager vel et par timer at skifte alt incl (kaffepause m.m)

--
---
Søren M

he surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem
those who think alike than those who think differently.
Friedrich Nietzsche

Fra : P.Christensen

Dato : 23-05-04 20:26

"Søren D. Myler" <soren@xxx.mylers.net> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Hvis jeg var dig vil jeg se at finde en ny køler de er ikke så dyre
>

> og det tager vel et par timer at skifte alt incl (kaffepause m.m)

Hej
Lad være med at bruge det stads det ødelægger mere end det gavner.
Jeg "gad" ikke engang skifte køleren selv på min Carina E, jeg kørte til
et firma her i Odense der reparerer kølere og fik den totalrenoveret
incl. af- og påmontering for ca. 1100,-

Hlsen Palle