En rigtig Crash Test !
Fra : C.LL

Dato : 23-05-04 14:54

En rigtig Crash Test ! Vi kører en lastbil ind i to holdende
personbiler....... Se hvad der kan ske med bare 50 km/t.

Total skadet
www.112alarm.dk

C.LL

Fra : Steffler @ Home

Dato : 23-05-04 15:05

"C.LL" <---@net.dk> wrote in message news:c8qa9g$aa4$1@news.net.uni-c.dk...
> En rigtig Crash Test ! Vi kører en lastbil ind i to holdende
> personbiler....... Se hvad der kan ske med bare 50 km/t.
>
> Total skadet
> www.112alarm.dk

Ouch :eeeek: Ikke rart at ha' i baghovedet (heller ikke bogstaveligt) når
man skal holde bagerst i køen på motorvejen....

/S

Fra : C.LL

Dato : 23-05-04 15:10

Det var lige det jeg tængte på da jeg så det.... FØJ for et spark.

Fra : Henrik B.

Dato : 23-05-04 16:06

"C.LL" <---@net.dk> skrev i en meddelelse
> En rigtig Crash Test ! Vi kører en lastbil ind i to holdende
> personbiler....... Se hvad der kan ske med bare 50 km/t.

Hvad er der glat med den post om emnet der ÉR postet én gang i dag!?

M.v.h.

Fra : Soren Pedersen

Dato : 23-05-04 20:12

> Hvad er der glat med den post om emnet der ÉR postet én gang i dag!?

Den smuttede sikkert )))))

Mvh
/Søren - Xantia HDi W/E (WeekEnd) og Pug 309 W/E (WifeEdition)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 23-05-04 20:57

On Sun, 23 May 2004 17:05:41 +0200, Henrik B. wrote:

> "C.LL" <---@net.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hvad er der glat med den post om emnet der ÉR postet én gang i dag!?

Den er "vi" gået glat henover *GG*

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"