H4 pærer - men hvilken
Fra : -=//DAX\\\\=-

Dato : 23-05-04 09:37

Hej folkens

Her for et 1½ års tid siden mener jeg at jeg læste en artikel i FDM bladet
omkring bil pærer, de testede H4 pærer lige fra de billigste til de dyreste.
Jeg har ikke kunne finde frem til den artikel, så jeg tænkte om der ikke var
en venlig sjæl herinde som kan huske/finde den artikel frem og lige skrive
et kort indlæg om vinderen af testen.

På forhånd tak

Brian

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 23-05-04 09:44

www.dkfritidbil.dk findes der i hvert fald en pæretest - om det lige er
den fra FDM, kan jeg ikke huske, men tag da et kig på den.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-05-04 20:59

On Sun, 23 May 2004 10:44:17 +0200, "Andreas M. Hansen"
<nokke99@hotmail.com> wrote:

>på www.dkfritidbil.dk findes der i hvert fald en pæretest

Næh...?

/Mogens

Fra : jan@stevns.net

Dato : 23-05-04 21:09

Mogens Knudsen <dkfritidbilSLET@DETTEe-mail.dk> skrev :

>Næh...?

Joda - linket er tilmed på forsiden , og hedder .... well ..

lampetesten

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 23-05-04 21:08

On Sun, 23 May 2004 22:09:16 +0200, jan@stevns.net wrote:

>Joda - linket er tilmed på forsiden , og hedder .... well ..
>lampetesten

OK - den kom med ved at refreshe...

/Mogens

Fra : Aksel

Dato : 23-05-04 16:54

"-=//DAX\\=-" <spamnejtak_dax@postkasse.net> skrev i en meddelelse
> [...]
var
> en venlig sjæl herinde som kan huske/finde den artikel frem og lige skrive

http://www.aftonbladet.se/bil/0102/12/lampa.html

Hilsen Aksel

Fra : Soren Pedersen

Dato : 23-05-04 20:10

> http://www.aftonbladet.se/bil/0102/12/lampa.html

Testen mangler noget som FDM testen viste er særdeles relevant: Langtids
test. Mange af de pærer de havde til test tabte ganske betydeligt i
lysstyrke over en ret kort periode.

Mvh
/Søren - Xantia HDi W/E (WeekEnd) og Pug 309 W/E (WifeEdition)