Sharan - styreboks og raslelyd
Fra : Niels Christensen

Dato : 22-05-04 13:11

Hej ng

Jeg har netop købt en VW Sharan 1.9 TDI 90 HK fra 1996, men den rasler fra
motoren omkring 1800-1900 omdr/min.
Jeg synes ikke at noget sidder løst, heller ikke plastafskærmningen på
motoren. Hvad kan det være?

Thansen sælger en tuningsboks til 90 HK versionen med 8-benet stik. Der
findes også en 10 benet version. Hvor sidder disse ben?

mvh Niels

Fra : Henrik

Dato : 22-05-04 15:06

Hej Niels,

Prøv her: http://www.hcracing.dk/product.asp?product=1271&page=1
Jeg har efterhånden købt en del ved dem, de har styr på sagerne.

Hilsen
Henrik.

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:80.199.200.146)

Fra : Anders

Dato : 23-05-04 00:43

Eller sagt på en anden måde, du arbejder der?!?

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 23-05-04 08:53

> Prøv her: http://www.hcracing.dk/product.asp?product=1271&page=1
> Jeg har efterhånden købt en del ved dem, de har styr på sagerne.

Jege mener, at HC Racing forsøger at snyder kunderne.

Ved returnering af varerne, skriver de i strid med loven, at de fratrækker
15 procents af varens pris i en slags gebyr.

At de ikke engang vil overholde loven, er da et klart problem.

--
/Jan W Nielsen