Ny Golf GTD 86 til 14000 :)
Fra : Morten Krogh Sørense~

Dato : 21-05-04 22:56

Hehe, så har jeg erhververvet mig en "ny" bil - en golf II GTD fra '86, og
jeg må sige jeg er imponeret...

Jeg gav 14k og til den pris har jeg fået en bil der er synet i februar, kan
gå 18-20 km/l (hvis man kører pænt), og der er mere træk i end min gamle 1.8
med 90 hk... Nåede uden videre de 160-170 og er sikker på at den kan klare
180...

Bagsiden af medaljen?

Jo da jeg lagde bagsædet ned(skulle have plads til 35 kasser dåsepilsnere
:) ) lå der er en god portion hundefodder og hundehår under bagsædet... Men
hvad fanden.. Nu smækker jeg en ordentlig bas i og får svejset det hul der
er i udstødningen, så er jeg godt kørende.. Eller hvad siger I?

Er jeg blevet taget v. næsen?

/Morten

Fra : jan@stevns.net

Dato : 22-05-04 06:22

"Morten Krogh Sørensen" <lekrogh@hotmail.com> skrev :

>Er jeg blevet taget v. næsen?

Nøehh - omend prisen virker lidt i den høje ende, er det jo på
bundlinien et spørgsmål om du selv er tilfreds, og ikke hvad andre
synes.

Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 22-05-04 07:46

jan@stevns.net wrote:
> Nøehh - omend prisen virker lidt i den høje ende,

Det synes jeg nu ikke.

> er det jo på
> bundlinien et spørgsmål om du selv er tilfreds, og ikke hvad andre
> synes.

Såsandt som det er sagt

mvh
Henning

Fra : Ukendt

Dato : 22-05-04 07:02

> Er jeg blevet taget v. næsen?

Nej slet ikke, GTDérne står i høj kurs.. så bare nyd den, det er en lækker
bil.. og skulle du kede dig, kan du hive lidt flere HK ud af den RET nemt..

Mvh
Morten

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 22-05-04 07:32

On Sat, 22 May 2004 08:01:59 +0200, Juel wrote:

> Nej slet ikke, GTDérne står i høj kurs.. så bare nyd den, det er en
> lækker bil.. og skulle du kede dig, kan du hive lidt flere HK ud af den
> RET nemt..

Men pas nu på.... toppen kan nemt ryge..

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 22-05-04 08:03

> bil.. og skulle du kede dig, kan du hive lidt flere HK ud af den RET
nemt..

Jeg ser ofte de der gamle dieselbiler, der ryger ad HELVEDE til, fordi
ejeren vil kunne køre lige så stærkt som de moderne diesler, hvilket aldrig
bliver muligt alligevel.

Føj, siger jeg bare. For noget tid siden, måtte jeg simpelhen lade mig falde
tilbage i trafikken, fordi jeg kunne smage hans brændstof foran. Det er så
ækelt, og jeg ved ikke hvor ofte jeg oplever de gamle vildt osende GTD´ere
herovre i Jylland.

Med andre ord - hold dig under sodgrænsen, hvis tuner den.

--
/Jan W Nielsen

Fra : Olesen

Dato : 22-05-04 08:09

> ejeren vil kunne køre lige så stærkt som de moderne diesler, hvilket
aldrig
> bliver muligt alligevel.

Hørt *S*.

Fra : MRS

Dato : 23-05-04 05:45

Pas på du ikke tager dig selv ved næsen - Jeg tror, at du hurtigt kan få
problemer med motoren ( topstykke/toppakning/lejer i turboen) ved at køre
160 -170 km med en så relativ gammel dieselmotor.

Ellers lyder det som et udemærket køb.

/Michael

Fra : phk

Dato : 26-05-04 10:15

"Morten Krogh Sørensen" <lekrogh@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
1.8
> med 90 hk... Nåede uden videre de 160-170 og er sikker på at den kan

Den løber 160 km/timen ved 70 HK (modellen uden intercooler) og 178 med
100HK.

Min havde kørt 415.000 da jeg solgte den, den brugte hverken olie eller
vand.

Kør pæn når den er kold, så skal motoren nok holde karosseriets levetid ud

Per, Esbjerg