Kia Picanto levering
Fra : kb

Dato : 21-05-04 20:51

Hej

Jeg er meget interesseret i en Kia Picanto 1.1
Jeg har derfor henvendt mig til min lokale forhandler, men den kan desværre
først leveres omkring august måned

Er der andre i gruppen, der kender til leveringstider eller forhandlere,
hvor den kan fremskaffes før?

på forhånd tak

Klaus

Fra : Brizz

Dato : 21-05-04 21:32

> Jeg er meget interesseret i en Kia Picanto 1.1

Hvorfor ikke en Fiat Punto så?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 21-05-04 22:36

Hej Klaus

> Jeg er meget interesseret i en Kia Picanto 1.1
Det kan jeg godt forstå. det er sku en lille lækker bil.

> [...]
desværre
> først leveres omkring august måned
>
> Er der andre i gruppen, der kender til leveringstider eller forhandlere,
Jeg kan fortælle dig at jeg skrev under på en slutseddel i marts måned. Og
den blev lovet til levering sidst i maj til midt i Juni.
jeg har så nede hos dem for en uges tid siden, der hed leveringstiden, til
sensommer !!!,
Men det viste ikke noget præcist før efter uge 22-23...

*suk* siger jeg bare.. Jeg vil så nødig blive nød til at købe Alto'en. den
sutter sku i forhold til Kiaen

Mvh
Tim - Måske Picanto ejer

Fra : Samsara

Dato : 21-05-04 22:46

"kb" <klausberghFJERN@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
desværre
> først leveres omkring august måned
>
> Er der andre i gruppen, der kender til leveringstider eller forhandlere,

Hej'sa

Jeg har bestilt en Kia Picanto 1.1 (hos Andersen & Martini Amager)
og den kan først blive leveret i september.

Så sent som i dag fik jeg besked på, at ALLE de Picantoer som de
får hjem i første og anden omgang er solgt og derfor kan levering
først ske til september (og det gælder for alle forhandlere).
Prisen stiger så også til 115.000,-

Hvis nogle af dem som har lavet en forhåndsslutseddel springer fra,
er der mulighed for at man kan få den lidt før. Jeg har dog bestilt
den med automatgear og den får de slet ikke hjem i første og anden
omgang, så jeg må pænt vente. Der er læææænge til september!

Venligst
Samsara

Fra : chr

Dato : 22-05-04 09:52

> [...]
> får hjem i første og anden omgang er solgt og derfor kan levering
> først ske til september (og det gælder for alle forhandlere).

så kan det jo bedre betale sig at købe en Panda...

Chr.

Fra : Samsara

Dato : 22-05-04 15:00

"chr" <ASK@FORDOMAIN.dk> skrev i en meddelelse

> så kan det jo bedre betale sig at købe en Panda...
>

> Chr.

Hej'sa

Panda'en koster kr. 125.364,- hvis du skal ha' el-sidespejle, 3 seler
på bagsædet, tågeforlygter og windowsairbags som der bl.a. også er
i Picantio'en.

Nu har jeg bestemt ikke forstand på biler så derfor sprøger jeg måske
lidt dumt; mener du, at Panda'en er en bedre bil end Picanto'en ?

Venligst
Samsara

Fra : chr

Dato : 22-05-04 22:07

"Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid> wrote in message
> [...]
>
> Nu har jeg bestemt ikke forstand på biler så derfor sprøger jeg måske
> lidt dumt; mener du, at Panda'en er en bedre bil end Picanto'en ?

SVJV har begge biler har 4 airbags, iøjebliket kan man jo også få en punto
til ca kr 123.000

Well der er et par faktore, hvis jeg kunne vælge mellem begge biler ville
jeg tage Panda'en pga. den er mere praktisk, men er det andre faktore der
tæller så har Kia jo en rigtigt god garanti! plus hvis det er ren pris så er
den også billigere, og køre længer på literen, jeg var selv ude og kigge på
Kia'en og var imponeret over hvor meget man fik til de ca kr 100.000,- men
hvis den begynde at snige sig op i pris, så er der andre modeller som
begynder at blive attraktive!. Jeg går ud fra det er basis modellen som
ryger kr 15.000,- op, hvad med 1.1'eren så?

dybest set kan jeg kan kun tage et valg ud fra mit 'behov' og det er
nødvendigvis ikke det samme som dit,

Chr.

Fra : Samsara

Dato : 23-05-04 00:24

> [...]

> ryger kr 15.000,- op, hvad med 1.1'eren så?
>
> dybest set kan jeg kan kun tage et valg ud fra mit 'behov' og det er

Tak for dine input.

Nej, det er prisen for 1,1 EX.

Jeg har ikke spurgt til 1,0 LX, men den må da næsten og stige.

Venligst
Samsara

Fra : chr

Dato : 23-05-04 00:42

> "chr" <ASK@FORDOMAIN.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for dine input.
>
> Nej, det er prisen for 1,1 EX.
>
> Jeg har ikke spurgt til 1,0 LX, men den må da næsten og stige.

Ok.

hvad bliver priserne så for en 1.1?, den koster ca kr 115.000 og 1.0 ca kr
100.000 da jeg så på dem?

Chr.

Fra : Samsara

Dato : 23-05-04 15:04

> Ok.
>
> hvad bliver priserne så for en 1.1?, den koster ca kr 115.000 og 1.0 ca kr
> 100.000 da jeg så på dem?
>

> Chr.

Introduktionsprisen for 1,0 LX er kr. 99.999,- og for 1,1 EX kr. 109.000,-
men de er alle solgt (ifølge min Kia-forhandler)

Når den næste runde kommer til landet vil 1,1 koste kr. 115.000,- (men så
er der også el-varme i sidespejlene !).

Venligst
Samsara

Fra : chr

Dato : 23-05-04 16:50

> [...]
> men de er alle solgt (ifølge min Kia-forhandler)
>
> Når den næste runde kommer til landet vil 1,1 koste kr. 115.000,- (men så

Ok så er det jo til at bære,-det er stadigvæk et fint tilbud, og en fin
lille bil til prisen, jeg er spænd på hvad de koster brugt om en to-tre år,
generelt er en benzin økonomisk bil jo til at sælge igen, så det bliver
spændende at se!.

Chr.

Fra : kb

Dato : 21-05-04 23:13

Hmm, det lyder jo unægtelig som om man skal finde en anden bil

Fra : Jan Nielsen

Dato : 22-05-04 10:39

Hej

Vi har lige solgt vores Lupo 3L, og vil også prøve en Picanto, vores
leveringstid siger oktober...tidligst, dog sagde forhandleren at der bliver
arbejdet på at sælge de biler der bliver skrevet slutseddel på inden den
31-5 til intropris, altså 110kkr
Vi rullede en prøvetur i en 1,1 i fredags, det er en helt fin lille bil, der
virker knapt så plastic agtig som eks Daewoo Matis, som jo ellers ligger i
samme prisklasse, incl aircon, som ifgl vores forhandler ikke kan leveres i
Kia'en

Jan

Fra : Samsara

Dato : 22-05-04 14:38

"Jan Nielsen" <jan@campingvognen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> samme prisklasse, incl aircon, som ifgl vores forhandler ikke kan leveres

Ifølge den prisliste/specifikation som jeg sidder med, kan man få
aircondition
til både 1,0 og 1,1.

Så det forstår jeg altså ikke.

Venligst
Samsara

Fra : Jan Nielsen

Dato : 22-05-04 22:05

"Samsara" <Invalid@NOSPAM.invalid> skrev i en meddelelse
> Ifølge den prisliste/specifikation som jeg sidder med, kan man få
> aircondition
> til både 1,0 og 1,1.

Hvor har du den prisliste fra?
Vi har handlet hos Ford i Ringkøbing, som har fået Kia forhandling, men som
åbenbart ikke er up to date med hvilket udstyr der kan tilbydes.
Hvad er prisen for A/C?

Jan

Fra : Samsara

Dato : 23-05-04 00:10

> [...]
som
> åbenbart ikke er up to date med hvilket udstyr der kan tilbydes.

Listen har jeg fået hos Andersen & Martini, som er Kia-forhandler
på Amager.

Prisen for A/C er desværre ikke opgivet på udstyrslisten.

Venligst
Samsara

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 23-05-04 13:40

On Sat, 22 May 2004 11:38:39 +0200, "Jan Nielsen" <jan@campingvognen.dk>
wrote:

> [...]
>samme prisklasse, incl aircon, som ifgl vores forhandler ikke kan leveres i

Synes så at den ser umådelig lille ud og jeg har en avasion mod små
biler. Godtnok er jeg kun 180, men på grund af mine lange ben kræver det
at sædet kan justeres noget tilbage.
Flemming Jacobsen

Fra : kb

Dato : 22-05-04 19:08

Hej

Vil blot fortælle at det er lykkedes mig at købe en picanto idag, til
levering den 1-7-04

mvh

klaus

Fra : Samsara

Dato : 23-05-04 00:17

> Hej
>
> Vil blot fortælle at det er lykkedes mig at købe en picanto idag, til
> levering den 1-7-04
>
> mvh
>
> klaus

Uden at have udfyldt en forhåndsslutseddel ?

Til hvilken pris har du købt - kr. 109.999,00 ?

Venligst
Samsara

Fra : Henrik

Dato : 23-05-04 18:01

Jeg syntes at det er fup at man reklammerer med en introduktionspris til
99999 og 109999 og man kan møde op på introduktionsdagen og få at vide at nu
er prisen 104999 og 114999.

Men bortset fra det virker det som en ok bil med fin kabine/benplads jeg er
185 høj og havde ingen problemmer med benpladsen på førersædet.

Mvh Henrik

Fra : Samsara

Dato : 23-05-04 22:23

"Henrik" <mennefjernes@oncable.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
er
> 185 høj og havde ingen problemmer med benpladsen på førersædet.

Fup og fup - det er bare gået utroligt hurtigt med salget.
Da jeg var hos Kia (et stykke tid efter biludstillingen i Bella Center) fik
jeg besked på, at der var skrevet så mange forhåndsslutsedler, at man ikke
skulle regne med at få en til introduktionsprisen.

Da jeg skrev min forhåndsslutseddel, var jeg godt klar over den nye pris.

Venligst
Samsara