geu 12469
Fra : Claus Fabritius

Dato : 21-05-04 11:45

news:i1kra0tf85igqfu8hj5nik4fb8i6sji0dl@4ax.com...

[Snip - Noget med en tysk kone og en død bil]

Kan du ikke lige lave en oversættelse til os der ikke kan tysk? :)
--
Claus Fabritius
Boost boost boooost

Fra : John Sahl

Dato : 21-05-04 11:47

Claus Fabritius wrote:
> [Snip - Noget med en tysk kone og en død bil]
>
> Kan du ikke lige lave en oversættelse til os der ikke kan tysk? :)

Lige kort:

Konen smadrer bilen gennem flere år fordi hun ramler ind i alt og alle,
manden bliver sur, sætter bilen til salg på eBay, sviner konen for
hendes manglende evner til at køre bil i annoncen, konen bliver sur og
sætter manden til salg på eBay

Helt forkert?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 21-05-04 12:14

> [...]
> manden bliver sur, sætter bilen til salg på eBay, sviner konen for
> hendes manglende evner til at køre bil i annoncen, konen bliver sur og

Er det ikke kun en voodo-dukke hun sælger, til fri afbenyttelse af køber?

Hvorfor i hedehusene kan de ikke bare skilles og så er det overstået!

Hvis det er så stort et problem, hvad så med en gammel Leopard Mk.I ?
De er vist til at få fingrene i.
Der kommer så aldrig plader på den, men who cares ?

PS: Hvis nogen nogensinde ser noget lignende fra mig, så må de gerne gøre
noget ved det.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC

Fra : Soren Kuula

Dato : 21-05-04 16:41

Uffe Bærentsen wrote:

> [...]
> De er vist til at få fingrene i.
> Der kommer så aldrig plader på den, men who cares ?

Det skal du ikke sige.

Der er en mand i Tyskland, jeg kan ikke huske hvor, der jævnligt kører
en tur i sin T-34'er. Politiet kan kun konstatere at den er godkendt og
indregistreret, og at det må han godt ...

Referencer - tja jeg kan lede efter dem igen hvis det er vigtigt ...

MVH
Søren

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 23-05-04 13:23

On Fri, 21 May 2004 17:41:26 +0200, Soren Kuula
<dongfang-remove_this@remove_this-bitplanet.net> wrote:

> [...]
>en tur i sin T-34'er. Politiet kan kun konstatere at den er godkendt og
>indregistreret, og at det må han godt ...

Der er også en britte der leverer pizza i en Challanger 1 MBT i en eller
anden by i england. En eller anden lov siger at hvis de har stort
kørekort, så må de fræse rundt i kampvognen på lige fod med lille
cluadia i sin Micra fra 1983
Flemming Jacobsen

Fra : Fam. Olsen

Dato : 21-05-04 19:49

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvis det er så stort et problem, hvad så med en gammel Leopard Mk.I ?
> De er vist til at få fingrene i.
> Der kommer så aldrig plader på den, men who cares ?

Det kan der vel godt. Men den bliver nok pebret i reg.afgift.

Nye sutter koster desværre også i nærheden af en 1/2 mill. Så man skal nok
være i besiddelse af en af de helt store tegnebøger.

Ellers kunne det være fedt nok. "Mon der er plads? Nå skidt med det, det
bliver der,,,,"

MVH Niels

Fra : Ukendt

Dato : 21-05-04 12:20