!!! DUSØR GIVES !!!
Fra : Bogie

Dato : 21-05-04 09:58

Hey All...
ved godt at dette indlæg måske er lidt "off topic"... men da i alle triller
rundt på de danske landeveje er det jo det bedste sted at poste emnet...

En af mine kammeraters motorcykel og hans kones knallert er blevet stjålet i
Ishøj i nat!!

motorcyklen er :

Suzuki GSX 600F, speciel bordeaux rød (perlemor , formentlig den eneste af
slagsen på hele sjælland), stor tunudstødning, havde en topboks på da den
blev stjålet.

Knallerten er :

Gul Aprillia SR 50 , EU 45 knallert

Motorcyklen's låse blev brækket brækket op på stedet og de stak af på den da
en nabo kom farende ud.

Knallerten har de kørt væk i en kassevogn, da den overhovedet ikke kan
starte

I første omgang er vi P... ligeglade med HVEM der har gjort det.... vi vil
bare have cyklerne tilbage!!

!!! Der er en dusør på 2000,- til ham/hende der kan fortælle hvor de står
!!!

Ring enten til mig :

Thomas B. Andersen , på Tlf. Nr.: 21 28 88 16

eller min kammerat :

Carsten Bastholm , Tlf. Nr.: 20 61 49 19

P.S der kommer billeder på lidt senere idag

Thomas

Fra : Bogie

Dato : 21-05-04 19:50

> [...]
>
> eller min kammerat :
>
> Carsten Bastholm , Tlf. Nr.: 20 61 49 19

P.S der kommer billeder på lidt senere idag

Så er der smidt et billede af motorcyklen i dk.binær under indlæg !!! DUSØR
GIVES !!!

Thomas