Passer fælgende?
Fra : KBL

Dato : 20-05-04 20:32

Kan Alessio F1 fælge fås med fire huller i stedet for 5?

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 21-05-04 10:25

On Thu, 20 May 2004 21:31:37 +0200, "KBL" <klne@mail.dk> wrote:

>Kan Alessio F1 fælge fås med fire huller i stedet for 5?

? - normalt køber man fælge ift. bilmærke...

/Mogens

Fra : John Sahl

Dato : 21-05-04 11:10

Mogens Knudsen wrote:
> ? - normalt køber man fælge ift. bilmærke...

Men kører man eksempelvis FIAT kan man med de rette
bolte bruge både 4x98 og 4x100 fælge.

Mine 16" er faktisk 4x100 og jeg kunne ikke finde på at
købe et sæt 4x98, det begrænser jo markedet en del i
stedet for de mere gængse 4x98 ved et efterfølgende
videresalg.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : KBL

Dato : 21-05-04 12:11

Det er bare fordi jeg gerne vil have dem monteret på en Daewoo Nubira 2004,
men den har jo somsagt kun 4 huller.

Fra : John Sahl

Dato : 21-05-04 12:15

KBL wrote:
> Det er bare fordi jeg gerne vil have dem monteret på en Daewoo Nubira
> 2004, men den har jo somsagt kun 4 huller.

Uden at vide det 100% er jeg dog ret sikker på du kan
få dem som 4x100

Fra : JK

Dato : 21-05-04 14:03

On Thu, 20 May 2004 21:31:37 +0200, "KBL" <klne@mail.dk> wrote:

>Kan Alessio F1 fælge fås med fire huller i stedet for 5?

Du mener:

Passer følgende ?

Fra : KBL

Dato : 21-05-04 14:57

Både og... Jeg kom til at skrive et "d" i overskriften. Der skulle self.
have stået "fælgene".