Bremser-Ford P 100
Fra : Ejnar Nielsen

Dato : 20-05-04 08:51

Er der nogen her i gruppen, der ved hvor man kan købe rep sæt til caliper
på forhjul for ovenstående Ford.
Vil meget gerne høre jeres erfaringer med rep af calipre-- hvordan gør man?

Venlig hilsen
Ejnar-nielsen@mail.dk

Fra : jan@stevns.net

Dato : 20-05-04 09:22

"Ejnar Nielsen" <ejnar-nielsen@mail.dk> skrev :

>Er der nogen her i gruppen, der ved hvor man kan købe rep sæt til caliper
>på forhjul for ovenstående Ford.

Enten hos Ford, eller en af de utallige stumpeleverandører.

>Vil meget gerne høre jeres erfaringer med rep af calipre-- hvordan gør man?

Jeg gider ikke bøvle med dem - et sæt ombyttercalibre til Sierra
koster dælme ikke ret mange basører, hverken hos t-hansen, biltema,
eller de andre
Nu med HP Ipaq H2210 - X-Road og NavTech kort - Bwadrrr !!

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-05-04 14:44

jan@stevns.net wrote:

> Jeg gider ikke bøvle med dem - et sæt ombyttercalibre til Sierra
> koster dælme ikke ret mange basører, hverken hos t-hansen, biltema,
> eller de andre

Svjh deler P-100 ikke bremser med en alm Sierra, men derimod med en Transit.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : ham

Dato : 20-05-04 17:02

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Svjh deler P-100 ikke bremser med en alm Sierra, men derimod med en
Transit.

Nej det ser det ikke ud til på Mekonomen's online katalog, der koster et sæt
calipre til P100 1400,- + moms

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 20-05-04 22:27

ham wrote:

> Nej det ser det ikke ud til på Mekonomen's online katalog, der koster
> et sæt calipre til P100 1400,- + moms

Jeg husker ikke om caliperne er ens, men en P100 har i hvert fald 5 huls
fælge/skiver i modsætning til en alm Sierra.

Per
www.perbeer.ninja.dk