Vanding af drivhus med vamlet og husvandvæ~
Fra : Niels Peter Nielsen

Dato : 03-05-01 06:08

Jeg har tænkt at købe en vanlet fra Juliana men vores vandtryk er meget
lavt samtidig med at der er langt til nærmeste vandhane.
Jeg vil så købe et husvandværk og trække vand fra en 1000 l
vandtank.(evt. regnvand)
Hvor tit vil et husvandværk køre (strømforbrug) når det kun skal drive
en drivhus vandingsanlæg.(husvandværk fra Harald Nyborg)

Med venlig hilsen
Niels Peter Nielsen

Fra : Jean Seeberg

Dato : 06-05-01 22:12

Du kunne også få en gammel toilet cisterne (højt skyldende) og til koble
vandslange, det vil virke på samme måde vandlet.
Hilsen Jean