tdc-mail-problemer lige nu?
Fra : Martin Petersen

Dato : 31-05-04 17:03

Andre der ikke kan hente mail via tdc's alm. pop3-server her mandag kl.
18?
Den sender ok.
Martin

Fra : Niels Jacobsen

Dato : 31-05-04 17:11

Martin Petersen wrote:
> Andre der ikke kan hente mail via tdc's alm. pop3-server her mandag
> kl. 18?
> Den sender ok.
> Martin

Ja, der er et eller andet galt. Den beder også om log on.

M.v.h
Niels

Fra : Martin Petersen

Dato : 31-05-04 17:16

Niels Jacobsen <niels.k.jacobsen@nospam.dk> wrote:

> Ja, der er et eller andet galt. Den beder også om log on.

Ja, og webmail virker heller ikke. Men altid rart at andre også har
problemet
Martin

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 31-05-04 17:16

"Niels Jacobsen" skrev 31.05.2004 18:10:

> Ja, der er et eller andet galt. Den beder også om log on.

Også problemer her...

/kristian

Fra : Martin Petersen

Dato : 31-05-04 18:07

Kristian Storgaard <kristian.storgaard@REMOVE_THIS_mail.dk> wrote:

> Også problemer her...
>
> /kristian

Ok, nu er det så erkendt på rette sted:

http://kundeservice.tdconline.dk/artikel.php?dogtag=tdco_ss_selv_drift&i
d=61436

Martin

Fra : Torben E

Dato : 31-05-04 17:14

"Martin Petersen" <xmartinmarius@petersen.mail.dk> wrote in message
> Andre der ikke kan hente mail via tdc's alm. pop3-server her mandag kl.
> 18?
> Den sender ok.
> Martin

Yes, den virker / virker ikke med mellemrum

Torben E

Fra : Madsen

Dato : 31-05-04 19:22

Hej
Ja der er problemmer med en af deres mail server, men ikke dem alle.
( har 2 konti og det er kun galt på den ene)
--
Hilsen Madsen

Fra : Martin Petersen

Dato : 31-05-04 19:34

Madsen <madsen58@hotmail.com> wrote:

> Hej
> Ja der er problemmer med en af deres mail server, men ikke dem alle.
> ( har 2 konti og det er kun galt på den ene)

Det ser ud til at virke her igen nu.
Martin

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 31-05-04 22:11

Martin Petersen skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

Også her - men det ser ud til at noget post fra "nede-perioden" ikke er
nået frem ?

Jeg har vundet et par auktioner på QXL i den periode, og der plejer så
at komme besked umiddelbart efter auktionen slutter - og disse mail har
jeg IKKE modtaget.

Jan

Email: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 01-06-04 15:10

Jan Vestergaard skrev i et indlæg på usenet:
> [...]

De var bare lidt forsinket - de kom næste morgen

Jan

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 01-06-04 23:07

Martin Petersen <xmartinmarius@petersen.mail.dk> wrote:

> Andre der ikke kan hente mail via tdc's alm. pop3-server her mandag kl.
> [...]

Er der andre end mig som stadigvæk har problemer med at password ikke
accepteres?

--
Venlig hilsen
Henrik Rasmussen

Fra : Martin Petersen

Dato : 02-06-04 05:59

Henrik Rasmussen <henrikrfjernes@mail.dk> wrote:

> Er der andre end mig som stadigvæk har problemer med at password ikke
> accepteres?

Nej, det virker fint igen. Måske er du kommet til at skrive et forkert
password dengang den "var gal" - og så evt. kommet til at bede
computeren om at HUSKE dette forkerte password?

Martin

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 02-06-04 08:04

> [...]

> password dengang den "var gal" - og så evt. kommet til at bede
> computeren om at HUSKE dette forkerte password?

Piiinligt!!!!

Takker mange gange
--
Venlig hilsen
Henrik Rasmussen

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 04-06-04 15:54

Henrik Rasmussen <henrikrfjernes@mail.dk> wrote:

> Piiinligt!!!!
>
> Takker mange gange

TDC har fundet på noget, som skal forestille at være smart:

- Hvor man før kunne nøjes med at skrive et password, skal man nu skrive
både brugernavn og password.

- Man får adgang til alle TDC's tjenester, hvilket er forsinkende og
irriterende, når man kun skal se sin mail.

- Det er stadig uklart for mig, hvordan man kommer ind til mail.

- Man kan havne et sted, hvor der er rodet og ufuldstændig vejledning på
en blanding af engelsk og dansk.

Venlig hilsen

Ove Steen Smidt