Safariproblemer efter 10.3.4 ?
Fra : Kristian Storgaard

Dato : 31-05-04 16:10

Hej gruppe.

Jeg har et lille underligt (men irriterende) problem. Det er tilsyneladende
opstået efter jeg har opgraderet til 10.3.4.
Problemet opstår på en bestemt hjemmeside (thomson.dk), der bl.a. Indeholder
en del databaser. Her er der (når man er logget ind) mulighed for at skrive
et §-nummer ind i en boks, trykke ok, og så springe ned teksten til den
relevante bestemmelse (det er en lovsamling...). Det kan enten være på samme
side, eller på en anden side (lange tekster er delt op i flere sider).

Men efter 10.3.4 springer man kun til den relevante side - ikke til det
præcise sted i teksten (altså ligesom et anchor der ikke fungerer).

Problemet har været der før, men blev løst med (så vidt jeg husker) en
opdatering af Safari. Nu er det så kommet tilbage med 10.3.4. Det virker
tilsyneladende fint i fx. Camino og IE, men ikke længere i Safari... (og det
er nu en gang min yndlingsbrowser...)

Er der nogen der har prøvet noget lignende? Eller måske har en løsning?

/kristian