Programstart ved start (OS 10.3.4)
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 30-05-04 11:35

Hej

Hvordan er det nu, at man kan få programmer til at starte samtidig med
at jeg starter maskinen (og fjerne dette igen).

mvh

Michael C.

Fra : Morten Lind

Dato : 30-05-04 12:03

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> [...]
>
> Hvordan er det nu, at man kan få programmer til at starte samtidig med
> at jeg starter maskinen (og fjerne dette igen).

OS X......?
Systemindstillinger>konti>startemner......
M.

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 30-05-04 11:58

Michael Corfitsen <michael-corfitsen@mail1.stofanet.dk> wrote:

> Hvordan er det nu, at man kan få programmer til at starte samtidig med
> at jeg starter maskinen (og fjerne dette igen).

Æblemenu -> Systemindstillinger -> Konti -> Startemner. Så startes
programmerne når du logger ind.

--
Mvh.
René Frej Nielsen

Fra : Bjarne D Mathiesen

Dato : 30-05-04 12:31

Michael Corfitsen wrote:

> [...]
>
> Hvordan er det nu, at man kan få programmer til at starte samtidig med
> at jeg starter maskinen (og fjerne dette igen).

Hvad mener du:
1) !virkelig! når maskinen starter
2) når du logger ind på en brugerkonto

--